Mamyčių klubas
RU
LV
Kaip vaiką atpratinti nuo rankų ir mokyti savarankiškumo?

Mažasis mūsų spindulėlis labai įprato būti ant rankų, nežinau, kaip atpratinti.

 

Vieni pataria leisti paverkti, bet nežinau, ar tai gerai - ar nepakenksiu vaikui? Mažylis yra 9 mėnesių ir neįmanoma palikti vieno nei kelioms minutėms.

 

Be to, dėl šio įpratimo būti ant rankų, jis dar nemoka šliaužioti. Ar tai nepakenks vaikui? Kaip manote?

 

Ar jūs irgi ilgai nėšiojote savo atžalas ant rankų?

Licencija CC (creative commons) - Puslapyje "Mamyčių klubas" pateiktą informaciją leidžiama publikuoti tik nurodant šaltinį ir aktyvią nuorodą į originalą nekomerciniams tikslams.
Norint komentuoti, reikia prisiregistruoti!
 
indrex *
17.08.10 21:41
keista ir man paklausia o pacios autores ne vieno komentaro tikriausiai net ir neskaite:)
408658
0
1282070486
 
aiste *
17.08.10 19:30
As taip pat ne medike, mano vyras kineziterapeutas. Man kilo toks klausimas, nes labai uztikrintai kalbi. Tai tiesiog pasitikslinau.
Tikrai gaila, kad nedalyvauja diskusijoje temos autore:( Matyt nera cia jau tokia didele problema...
408396
0
1282062639
 
17.08.10 19:24
Ne, kaip suprantu aiste tu medike, bet zinau ne viena maika kuris is viso neropojo ir tai nebovo jokia potologija.
Gaila, kad Vita neisijungia i diskusija.
Mano abu mazieji ir nejo palikt vienu kambaryje, ne minutei, bet 9 men, tai normalu. Jei jam butu metai su puse ir jis niekur neitu nuo ranku ir nebandytu eiti , tada tikrai reiktu susirupint.
Nemanau, kad ji ne minutei jo nepalieka lovyteje, ant zemes ar dar kur nors...
408389
0
1282062296
 
aiste *
17.08.10 19:18
Man patinka tokios diskusijos, kai galima pasigincyti, savo nuomone pareiksti ir pan. Net rubrikos pavadinimas - DISKUSIJOS, o ne pvz. patarimai :)
Is diskusiju, gincu ir kartais net pykciu gimsta labai geru ideju ir minciu:) Todel negaliu pakesti tusciu kometaru rasymo, kaip - sveikinu, saunuolis, kaip grazu...
408370
0
1282061927
 
aiste *
17.08.10 19:16
Zinoma, kad galima ;)
408364
0
1282061799
 
tamina *
17.08.10 19:04
Aiste kabliuku neieskau,nes zvejot nemegstu:). o beje si tema ne apie mane. As auginu savo vaika,pagal save ir pasidalinau savo nuomone,juk galima? ar ne?
408332
0
1282061053
 
aiste *
17.08.10 18:58
Judita, ar esi medike?
408325
0
1282060696
 
indrex *
17.08.10 18:45
:D
408297
0
1282059959
 
17.08.10 17:42
as ir nesakau, kad reik ar nereik, tik atsakau i klausima, kad tikrai nepakenks... O jei mamai sunku, tai zinoma, kad gali nenesiot, cia jos reikalas.
408198
0
1282056122
 
17.08.10 17:40
su tavim kalbet, kaip su pliku pesiotis...
408196
0
1282056058
 
indrex *
17.08.10 17:31
o tai ko bandot tada kitom per prievarta ipirst, kad reik nesiot ? kiekviena daro kaip nori as nesioji tik tada kai reik sunu nuramint o ne siaip is neturejimo ka veikt...
408186
0
1282055484
 
17.08.10 17:11
visais laikais buvo ir bus visokiu. Nei tie nei anie niekuo nesiskiria, tik zmones labai greit pamirsta ka jauni patys dare. Tos kur pasileide anksciau duvo, kai pasensta ant jaunu paneliu labiau varo ir tiek.
Indrex nieks tau neliepe nesiot, tai kam tu nori savo nuomone ipirst vos ne per prievarta.
O seniau mamos buvo priverstos vienus palikt, nes neturejo atostogu auginimo.
Vita klause ar nepakenks jos vaikelio vystymuisi. Galiu nuramint, kad tikrai nepakenks, prades vaiksciot anksciau ar veliau, dar nezinau nei vieno vaiko, kuris nevaiksciotu nuo to, kad buvo ant ranku.
408162
0
1282054307
 
indrex *
17.08.10 13:59
seniau zmones tiek vaiku nenesiodavo, nes nebuvo kada per darbus ir nei vienas neuzaugo koks nepilnavertiskas ar siaip nepasitikintis, o dabar lepina be krasto ir kazkodel jaunimas yra agresyvus ir piktas ydomu kodel ? Net anyta sake, kad palikdavo vaikus vienus ir iseidavo laukan darbu drbti ir mociute ta pati sake ... kaip mano mama pasake siais laikais visos bais prisiskaite tai ir issidirbineja...
407709
0
1282042770
 
aiste *
17.08.10 09:23
Tamina, jau ieskai kabliuku, ten, kur ju nera, bet jei tu bus ramiau, galiu pasakyti, kad as sau nepriestarauju - zaislus renku ir visus kitus darbus dirbu taisyklingoje padetyje, todel stuburui nekenkiu ;)
407225
0
1282026229
 
aiste *
17.08.10 09:19
AS nelabai suprantu, kas yra vaiko nesiojimas??? Cia nei abejoniu nekyla, kad jei vaikui reikia meiles ir silumos, kad jei jis uzsigavo ar kas nors skauda, paimu ant ranku, nuraminu, apsikabinam ir pan. Vaikas nusiramino ir vel yra padedamas ant grindu arba i lovyte, kad galetu/galetumeme zaisti. Nematau tame jokios problemos.
Temos autore raso - "neimanoma palikti vieno vaiko nei kelioms minutems". As kaip suprantu tai jai jau yra problema (ji taip mano), matomai vaikas neramus, irzlus ir pan. Gal jis turi ir kitu problemu. Pati mama teigia, kad del sio iprocio, vaikas dar net nesliauzioja. Mama myli savo kudiki, taciau, bijo, kad ta meile nepakenktu (nepadarytu meskos paslaugos).
407218
0
1282025981
 
17.08.10 08:25
linciuke, meile ir svelnumas gimdo meile ir svelnuma. Koks keistas poziuris, kad visos problemos dingsta tada, kai nenesioji vaiko...:D isterijos - naturali vaikoreakcija i aplinka, retas vaikas neisterikuoja, taciau kai isterikuojanti vaika priglaudi, nukreipi jo demesi kita linkme. Patys tevai daznai keldami balsa to moko ir savo mazyli.. maniskei, nupopintai, numyluotai ir nesiotai tiek kiek jai reikejo, tu jusu isteriju beveik nebuna ( buvo viena, ir vieninteli karta kai atsisakem tutulio) tai kaip gi paaskinsit sitai???
407177
0
1282022704
 
tifer *
17.08.10 08:08
as dabar jau augindama penkta vaikuti dazniausiai skiriu kada verkia ir prasosi ant ranku ar buna pavarges ar siaip meiles truksta ar uzpyksta ko negaves.pirmus auginant gal irgi stengdavausi nukreipt kokiu zaislu ar kuo,ne taip daznai ant ranku imdavau,galvodavau pripras.bet vistiek tam tikru laikotarpiu kiek pamenu visi buvo pasidare rankinukai mamyciukai.cia mazdaug nuo desimties men iki metuku tam tarpe.jiems turbut dar labai nesaugu nuo mamos atsiskirt ir tuo paciu jau norisi daugiau aplinkini pasauli pazint.tai tikraja zodzio prasme su viena dukryte ant ranku kartu i tualeta buvo toks periodas,kad ejom.nu nepaleisdavo vienos manes,butent uzeidavo,kad nuo ranku nenulipa.Ir mazius irgi,bet jam uztekdavo mane matyt salia,nebutinai ant ranku ,kad laikyciau.bet jei tik as is kambario tai tuoj i asaras ir tiesia rankytes ,kad paimciau.Paskui tas amzius praeina ir savaime pradeda daugiau su vaikais bendraamziais bendraut.
407166
0
1282021685
 
tedis *
16.08.10 23:56
Mamos meilė dar niekam nepakenkė:), jei tik turi noro nešioti ir glausti savo vaikutį, tai taip ir daryk, nes jis greit užaugs ir jau tada fiziškai nebegalėsi jo pakelti:) visi vaikai labai skirtingi, gal jūsų mažyliui reikia daugiau dėmesio ir meilės:) aš ir auginu 11 mėnesių rankinuką, ir nė kiek dėl to nesijaudinu:) jis jau po truputį vaikšto, bet dar labai nori būti ant rankų:) Sėkmės auginant savo mažylį, viskas bus gerai, ateis laikas ir pats nulips nuo rankų:)
407146
0
1281992161
 
indrex *
16.08.10 23:30
bet toks jausmas kad jei vaiko nenesiosi kiaura diena tai reiskais kad jau jo nemyli ar pan. juk yra kaip kitaip vaika pamyluot as ji lovon pasiiguldau sonan saves ir zaidziu visajp, tai manau zymiai jam linksmau nei kad pikta nesiociaus visa diena...
407138
0
1281990618
 
indrex *
16.08.10 23:28
pritariu linciukei as ir nenesioju paimu jau kai tikrai ner kaip nuramint o taip tai duodu viska ka nori zaidzia sau ir pati su juo pazaidziu... Ir beje mama klausia kaip atpratint vaika nuo nesiojimo tai cia neras ne vieno atsakymo i savo klausma :D
407135
0
1281990516
 
16.08.10 23:05
man idomi kitu patirtis.Tai kas dar padeda su vaiku isterijomis kovoti?:)
407083
0
1281989146
 
16.08.10 22:59
niekas tau ir neliepia :) Kiekviena elgiasi, kaip ismano ;) As jau trcia vaikuti auginu, tai is patirties daug galiu pasakyti, bet zinoma, kiekviena mama savo vaika zino geriausiai.
407060
0
1281988749
 
16.08.10 22:55
na as vistiek nenesiosiu:)
407048
0
1281988516
 
16.08.10 22:51
linciuke, labai klysti. Glaudimas, mylavimas, nesiojimas (ypac 9 men) vaikiuko neislepins. Nesulaukiantis demesio vaikas pasidaro isterikas, nes tik taip jis atkreipia tevu demesi ir jam nesvarbu, kad gauna i klyna, bet bent taip tevai sureaguoja.
Isterijas kelia del noru tie vaikai, kurie pamato jog jei gerai uzzviegs, tai tevai duos daikta, kurio nedave kol jis graziai prase.
407041
0
1281988319
 
16.08.10 22:44
as jau geriau rinksiu daiktus maziukes vaiksciodama is paskos nei auginsiu islepinta, ispopinta, veliau isterijas kelianti vaika:)
407026
0
1281987844
 
tamina *
16.08.10 22:31
aiste sakai reik tausot sveikata,tai tu pati sau preistaraujitau geriau,kad ir 10katr per diena eit pasilenkus nugara rinkt mazylio ismetitus daiktus,negu paimt i rankas maziuka,nuramint ir kazkaip kitaip sudomint,juk nebutina su vaikiuku stovet,galima ir atsisest. as nesiosiu savo mazule kiek reikes,kitos tu vaiku nenesioja ir su skaudanciom nugarom vaiksto. va mano mama nei mus su broliu mylavo,nei ant ranku nesiojo,nes kaime darbai napalauks,kodel as negaliu savo vaikui duot savo meiles kiek nori. Vadinu uztai rankinuku ir man tai patinka.(o beje Maniske guvi ir besidomini viskuo mergaite,jei as ja nesioju ant ranku,paleidziu ir nuo ranku)
406997
0
1281987103
 
16.08.10 20:12
Labai mazo amziaus vaikutis...Isties,gal jis iskart vaiksciot prades,o ne sliauziot...Nematau jokios problemos..Cia "problema" ne pas vaikuti,o jus,kaip mama tiesiog pavargote.Dazniau pasiprasykite kieno nors pagalbos pailseti..,ir gal tas nesiojimas ant ranku nebus toks varginantis.Greitai isaugs ta amziu,bukite tikra.
406709
0
1281978739
 
16.08.10 18:35
O kam ji atpratint??? Dar menesis kitas, nu pusmetis ir prasysi, kad ateitu, o jis netures kada :D
Matyt, kad pirma vaikeli Vita augini :) Kai pirma augimau man ir atrode, o Dieve, kada jis uzaugs ir bus savarankiskas :) Dabar ziuriu i savo 18 metu vyra ir galvoju, kad galeciau paimt ir priglaust, bet pabandyk, sakys "ka tu cia , mama, as jau vyras, o ne vaikas" :) Tai net tokiu minciu nekyla auginant savo maziausiaja.
O mano didysis ir nesliauziojo, o is karto pradejo vaiksciot, gal tavo ir nesliaus.
Netikiu, kad jis sedi pas tave 24 val per para ant ranku, o kad prasosi daznai, tai vadinasi jauciasi be taves blogai, jam reikia tavo demiasio. Kuo dazniau vaika imsim ant ranku, tuo savarankiskesnis jis uzaugs. Galiu taip teigti, nes antraji augindama net kambario negaedavau be jo siurbliuoti ar bulviu tarkuoti, turedavau i kengura isidet ir tampyt paskui save, bet uz tai dabar jis labai savarankiskas, man jokio vargo.
Kantrybes ir sekmes jum su vaikeliu ;)
406626
0
1281972952
 
indrex *
16.08.10 18:06
O tai kode tada knygose raso kad negalima vaiku imt ant ranku jiems pradejus oziuotis, kad nesuprastu jog rekimas yra gnklas pries tevus? tai tada taip iseina jie nieko nenusimano, nes pasirodo vaika butina nesiot iki 2metu nes tam mes namie ir sedim...
406582
0
1281971195
 
16.08.10 17:26
Viskas gerai su saiku ;) Maniškis ir rankinukas buvo, bet pradėjo vaikščioti ir dabar mieliau eina pats lauke, nei ant rankų prašos, o dažnai vaikai opa tik nori, tad tuo džiaugiamės, kad mėgsta vaikščiot pats :)
O jūsų mažylis dar gana mažas, tačiau galima po truputį atpratinti, kartais tiesiog neimant, kalban su juo, kad mamytė negali db. Nors vaikas ir nesupras, taąiau turi suvokti, kad ne visada visos vaikiuko užgaidos turi būt pildomos.
Nors natūralu, kad norima mamos šilumos . . . paaugs, paskui nebenorės nei mylavimų perdaug nei bučkių, tad reik džiaugtis tuo :)
406542
0
1281968819
 
16.08.10 16:01
as manau, kad klausimo autores "beda" isnyks tada, kai jos maziukas prades vaikscioti :) nepulkit mamos i krastutinumus, kazi katrai i ta WC su vaiku eiti tenka..
406426
0
1281963671
 
16.08.10 15:55
as pritariu vienam indrex komentarui,kad visoms gerai atrodo nuolatinis nesiojimas ant ranku net kai ir wc su vaiku reikia sedet:D bet va po keliu men pasipila klausimai ka daryt kaip vaika atpratint nuo ranku:D tai kam ji atpratint jei tai normalu jei nesioti tai nesioti kazkada gal uzsimanys pasivaiksciot ar vienas pazaist su zaisliukais:D
406420
0
1281963306
 
16.08.10 15:48
mes su maziuku nuo mazu dienu namu ruosos darbus darome kartu. jam smagu kartu tvarkyti namus, skalbinius deti i skalbimo masina.man atrodo, ir pati mama turi imtis iniaciatyvos, kad vaikas dometusi daiktais, o ne vien noretu buti ant ranku
406415
0
1281962937
 
indrex *
16.08.10 15:46
visos suprantam, kad cia nieko blogo panesiot vaika, bet ne taip, kad padedi ir iskart i isterija puola nors aiste supranta, kad sveikatos nieks nepatasys kai susigadinsim juk 9 men vaikas jau sunkus yra, mano 8 men mazulytis ir tai kol uznesu namo i 4a jau pavargsta rankos, o jei reikt taip da namie visa diena nesiot?
406411
0
1281962788
 
16.08.10 15:45
nieko blogo, kad vaikas nori buti ant ranku, bet gal reiktu ji skatinti dometis aplinka? zinoma, labai paprasta, kai viska padaro mama, bet vaikas turi pats noreti daryti. mano neropojo, bet ne todel, kad buvo ant ranku, tokio amziaus daugiausia laiko leido ant grindu,kitaip judejo. esu skaiciusi, kad zaislai skatina domejimasi, jei jie padeti truputi toliau, o vaikas jo nori, todel turi pajudeti ir pasiekti
406408
0
1281962737
 
16.08.10 15:45
nugara ir man skaudejo, taciau as visiskai to nesureiksminu, dar ne tokius sunkumus tenka kitoms moterims tampyt ir jos nesiskudzia:) 9men vaika jau galima sudominti daugeliu dalyku, juei sukies virtuveje, tegu mazius taip pat tau "padada". Augo manoji ir uzaugo, atejo laikas ir nebenori ant ranku, as suprasciau jei mama skustusi poros metu vaiku, o cia tik 9men..
406407
0
1281962736
 
16.08.10 15:41
tam, kad mama suprastu, jog cia nieko blogo, kad ji savo maziuka glaudzia prie saves kada jam to reikia.
406404
0
1281962481
 
aiste *
16.08.10 15:40
Redvelvet, o kalabant apie nugaros skausmus, tai nera cia visiskai nieko juokingo. Reikia tausoti savo sveikata. Kai is lovos savo kojom nebegalesi islipti, tuomet turbut nei tau, nei tavo vaikui, nei vyrui nebus visiskai juokinga.
406402
0
1281962420
 
aiste *
16.08.10 15:38
Manau, kalbame apie siek tiek skirtingus dalykus... Kiek suprantu, diskusijos autore negali nei minutelei vaiko palikti, jis prasosi ant ranku. Del to yra nesavarankiskas, jam nera motyvacijos ropoti ir pan.
Zinoma, kad nesiojam savo vaika ant ranku, bet tik tuomet, kai yra butinybe. Musu mergaitei jau vieneri ir manau, kad ji yra pakankamai didele. Ir apskritai, man jau sunku ja nesioti, todel ir nenesioju istisai. Turi savo kojytes ir jau kuo puikiausiai vaiksto.
406398
0
1281962302
 
indrex *
16.08.10 15:33
tai tada sakykit kam tada visaj tokiu klausimu reik kaip atpratinti jei kaip ziuru visom labai smagu nesiot...? jau kelis kartus matau kaip skundzias jog vaikas nuo ranku nenueina... tai jau net siutas suima pamacius toki klausimas.
406393
0
1281962008
 
indrex *
16.08.10 15:31
juokis nieks nedraudzia... man irgi kelia gerus jausmus, bet tik nenesiojimas kiaura para:)
406391
0
1281961913
 
16.08.10 15:15
mano nėra rankinukas, bet, kai prašo paimti ant rankų, tai ir nešu(greitai mums bus du metukai). aišku, yra sakančių, kad lepinu, tegul eina pats, bet man dzin, jis prašo, vadinas, reikia. žinoma, skauda nugara, bet gyvenime būna ir skaudesnių dalykų, todėl nedejuoju ir darau, tai, kas patinka mano vaikui. dabar mano darbas yra vaiko auginimas visomis prasmėmis, todėl jį mielai dirbu. o bardakai kasdienybė, nekreipiu dėmesio, mokėjo isversti, moka ir sutvarkyti, kartu tai darome ir mokomes
406373
0
1281960953
 
16.08.10 14:51
nejau atuos pora meteliu negali panesioti ant ranku? po poros meteliu vaikas pasakys pasitrauk, va tada ir grausites nagus nes jiem nebeidomu buti ant ranku. juk iseinam i motinystes atostogu ,pasisvesti 100proc.vaikui.... reikia dziaugtis kad vaikui reikia mamos ranku :)
406337
0
1281959482
 
16.08.10 14:22
indrex, leisk is tavo pasakymo apie nugaros skausmus pasijuokt :D :D :D kai kurioms mamoms vaiko auginimas kelia tik malonius jausmus..
406283
0
1281957753
 
eglike *
16.08.10 14:17
Devyniu menesiu-taigi toks dar mazas! :) aisku,kad jis jauciasi saugiausiai pas mamyte ant ranku. Jeigu vaikiukas verkia ir tiesia rankytes i mama,tai ka-gal nusisukt ir nueit,tegul rekia sau? Per ziauru,sakyciau.... As savo dukryte nesiojau,kiek ji norejo ir kiek jai reikejo.Kada pradejo suprasti ka as jai sakau,pradejau sakyti,kad man sunku ja nesti ir panesiojusi truputi nuleisdavau ant zemes,sudomindavau kuom nors,taip po truputi ir susiprotejo,kad gali daug ir pati nueiti :)
406279
0
1281957472
 
indrex *
16.08.10 13:41
po to veliau turesi puiku dziaugsma nugaros skausmus:D :D :D
406216
0
1281955312
 
indrex *
16.08.10 13:40
mano va ka tik buvom virtuvej tai puodus ismete dugniais tarskino nu ir kas tegu kam cia draust:) man da net grazu pazet... mano irgi ne rankinukas nes nuo pat kudikystes be jokio reikalo ant ranku neimiau...
406209
0
1281955225
 
indrex *
16.08.10 13:38
as tai nenesioju jei verkia paimu jei jau kitaip nuramnt neisena, bet pirmiausia pabandau nuramint paduodama zaisla ar taip ka, o ne is kart stveriu pacios ipratina, o tada patarimu klausia, o ka pasakyk ne taip ir uzpyksta...
406207
0
1281955134
 
aiste *
16.08.10 12:33
Tamina, man tevai rgi daug ka drausdavo, vien del to, kad namuose nebutu netvarkos, kad nereiktu rinkti ismetytu daiktu ir pan. To pasekme - as dabar esu nedrasi, baili ir gal siek tiek truksta savarankiskumo. Del to savo mazylei leidziu susipazinti su viskuo (aisku, kas nekelia pavojaus sveikatai ir gyvybei). Jei reikia, tai ir desimt kartu per diena tvarkau namus. Isejau dviems metams vaiko auginti, o ne kazkokiu grandioziniu darbu nudirbti. Taigi ir leidziu laika su vaiku, dziaugiuosi kiekviena akimirka, o darbai jei reiks, palauks ;)
406002
0
1281951202
 
16.08.10 12:03
manoji db ropoti ismoko, tai tik ir nori ant zemes:)
405898
0
1281949401
 
16.08.10 12:01
as devynis menesius nesiojau savo stebukla ir nesiosiu tiek kiek reikes...ir i pirma klase jei reikes nunesiu...man nesunku...o jei rimtai, nesureiksminkim to, nepaverskim vaiko poreikio buti salia kazkokia blogybe, raskim jam kitu pomegiu, kitu uzsiemimu. Tegul tarskina tais puodais, tegul "skaiciuoja" makaronus..ar tai blogas elgesys? Vaikas aga, pazindinasi su pasauliu, galu gale pazindinasi pats su savimi, gal kartais suaugusiam zmogui sunku susitaikyti, suprasti vaiko poelgius, taciau juk ir mes kazkada buvom vaikais..ribokim tik nuo to kas gali sukelti pavoju, o ne nuo tokiu menkniekiu...
405892
0
1281949287
 
16.08.10 11:21
as niekada nenesiojau ir manoji ne rankinuke:)neisivaizduoju kaip vaikas negali nekiek pabuti be ranku.Kam skustis, jei jums gerai, tai ir nesiokite:)
405803
0
1281946868
 
tamina *
16.08.10 10:26
redvelvet sutinku, aiste,leidziu ir as kartais po puodus ir kitur palandziot,bet nereiskia ,kad istisai vaikas eina,lenda kur nori,visdelto tvarkyt reik,o be tvarkimo turiu ir kitu darbu.
405716
0
1281943617
 
aiste *
16.08.10 09:35
As siltnamio salygas isivaizduoju tuomet, kai vaika bandoma saugoti nuo to, nuo ko nereiketu. Imu vaika ant ranku, kai nori (bet tai buna retai), stengiuosi neleisti verkti (stresas didziausias visu ligu sukelejas) ir pan. Taciau, jei nori eiti ant zvyruotu kelio, niekas nedraudzia, o kaimynai ziuri visi pasiurpe, ale vaikui kojytes skauda...
405609
0
1281940552
 
16.08.10 09:26
o as manau, kad meile ir "siltnamio salygos" neturi nieko bendro. Jei mano vaikas nori ant ranku, as ji imu :) man labai nepatinka sovietmeciu idiegtos "taisykles" - neimti ant ranku, maitinti pagal valandas,jokiu budu nemigdyti prie saves, leisti vaikui paverkti nes "ventiliuojasi plauciai" (absurdas!!!), rezimas ir dar karta rezimas...kaip kariuomenej..baisu...
405590
0
1281939987
 
aiste *
16.08.10 09:16
Tamina, tai tu pati sau siek tiek priestarauji ;) Nu cia ne esme, kaip ir minejau, vaikuciai skirtingi :) Bet mano poziuris toks, kad nereikia vaiku siltnamio salygomis auginti.
Beje, as pati fiziskai negaleciau vaiko istisai ant ranku nesioti, man operuotas stuburas.
405575
0
1281939404
 
tamina *
16.08.10 09:13
aiste,nieko blogo,maniske ir po puodus krapstos,va daba ir ziurineja kokiu kruopyciu noretu:). bet nematau,nieko blogo,jei vaikas nori ant ranku,nebent,tai mamai trukdo
405572
0
1281939194
 
16.08.10 09:09
sutinku su aiste, vaikas turetu pereiti visus etapus - galvytes kelimas,apsivertimas nuo nugarytes ant pilvuko ir atvirksciai, sedejimas, stovejimas, sliauzimas, ropojimas ir galiausiai vaiksciojimas :) taip treniruojasi visos raumenu grupes.
405570
0
1281938958
 
aiste *
16.08.10 09:04
Ropojimas reikalingas tam, kad sustipretu visi kuno raumenukai ir tuomet vaikiukui bus lengviau vaikscioti, mazesne traumu tikimybe:)
405563
0
1281938656
 
aiste *
16.08.10 09:03
Kai tik iseinam i lauka, iskart mazaja pastatau ant zoles ir pirmyn. Eina rinkti akmenuku, po zeme pasikapsto, suni paglosto.
405560
0
1281938583
 
16.08.10 09:02
su laiku viskas praeina, mano mazyte taip pat buvo rankinuke, taciau kai pradejo vaikscioti visa tai baigesi - dabar ne uz ka jos nebepaimsi...na aisku buna tokiu akimirku, kai ateina "svelnumo" minutele, tada ir bucki padovanoja :D o del sliauzimo, manau, kad reiktu vaika treniruoti. Mes nuo 6men masaziukus lankem, nes musu tinginiuke nenorejo vartytis. Po ju ne tik vartytis, bet ir ropoti pradejo ;)
405559
0
1281938554
 
aiste *
16.08.10 09:01
O kas cia blogo, jei vaikas daro "bardakus"? Taip jis susipazysta su aplinka. Musu mazoji is spinteles virtuveje traukia samcius, puodus ir t.t. Nedraudziu, neimu ant ranku, todel ir nera jokiu problemu ;)
405558
0
1281938488
 
tamina *
16.08.10 08:57
oi,maniske jau metukai,tai mamos rankinukas. vyras sako,kad pati prisipratinau. o kaip kitaip,juk pyplio nepaliksi verkencios,as ir tvarkausi rankose laikydama vaika,kartais ir valgyt,nu kaip ta bezdzione is rusisko multiko,nes jei paleidziu,eit turiu paskui ir tvarkyt bardakus,nes mazi vaikai,kaip viesulai. Bet ka noriu pridurt,nepamirsiu pasakytu daktares zodziu:-Kiek jus vaika ant ranku nesiosis-3metus. taip ir buvo,sunus 3metu jau ant ranku nenorejo but imamas. Tad dziaugiuosi,kad turiu rankinuka,nes daugiau tokio dziaugsmo neturesiu.:)
405552
0
1281938259
 
aiste *
16.08.10 08:56
Manau, kad devyniu menesiu kudikis jau turetu ropoti... Nors, asiku, visi vaikai individualus.
Mums problemos del nesiojimo ant ranku nera, mazoji pati nenori, kad ja nesiotume. Nori kuo toliau nuo musu pabegti:)
As siulyciau pasikonsultuoti su gydytoja, gal butu naudinga pasirodyti ir kineziterapeutui.
405549
0
1281938169
Rubrikos