Darzeliu ugdymo metodikos

21. Jan, 11:14

sveikos,mamytes,cia galime padiskutuot sia tema :)

24. Sep 2015, 04:06

Ar jums reikia be streso ir patikimą paskolą verslui, būsto, švietimo, investicijų, vykdymo sutarties ar asmeninės paskolos susisiekite su mumis šiandien (hillsfinancialservice15@gmail.com). Mes suteikiame jums paskolą visiems bent 2% palūkanų Nesiimant griežtų reikalavimų. Jums bus malonu jums padarė !!!

Gerda_M Gerda_M 16. Sep 2015, 10:57

Sveikos, mamos! Parengiau straipsnį specialiai JUMS apie mažylių isterijos priepuolius, kuomet reikia eiti į darželį, o taip nesinori skirtis su mama. PSICHOLOGĖS patarimai išskirtinai jums! Skaitykite ir dalinkitės su kitomis mamomis!!! http://gyvbudas.lrytas.lt/seima/mamos-eina-is-proto-vaikai-is-darzeliu-grizta-su-isterijomis.htm

26. Mar 2010, 17:03

😀

26. Mar 2010, 15:15

dar yra Montessori metodika, bet apie ja papasakosiu vakare - dbr su maziuke begam pasivaikscioti

26. Mar 2010, 14:45

goddess ačiukas 😀, išsamiai išdėstei 😀

26. Mar 2010, 10:45

Aš nežinau... Su kiekvienu metodu yra pliusų ir minusų, tai visi tėvai ir pasirenka patys. Aš manau, kad tokį metodą galima pritaikyti šeimoje, vasarą... bet kita vertus, kodel gi ne...

26. Mar 2010, 10:36

eglike as ir zinau apie tuos lauko darzelius...ir as kai perskaiciau buvau ,net sokiruota,bet is tikruju manau,kad pati noreciau,kad mano vaikas tokiame pabuvotu😀

26. Mar 2010, 09:17

Valdorfo ugdymo metodas (arba R. Štainerio metodas). Vaikai turi savo dienos ritma: ryte žaidzia, po pietu uzsiima organizuota veikla, pasivaikščiojimai, išvykos ir pan. Organizuojama tam tikra veikla, sekant auklėtojos pavyzdžiu (pvz.: keramika, akvarelės liejimas, pynimas, audimas ar pan.). Ši veikla vyksta kartą per savaitę vis tą pačią dieną. Taip ugdomas savaitės ritmas. Metai t.p. turi savo ritmą: vaikai gyvena nuo šventės iki šventės: ruošiasi šventei, kuria atributiką ir pan. Taip susikuria mėnesio ritmas. Kiekvieno mėnesio ritmas sukuria metų ritmą. Laikomasi namų modelio: grupės mišraus amžiaus, valgoma prie vieno stalo, aplinkoje siekiama sukurti namų atmaosferą. Visi darbai prasmingi: vaikas turi žinoti kodėl jis lipdo, kam lipdo ir pan. Aplinka natūrali: baldai, žaislai, priemonės iš natūralių medžiagų, dekoruota natūralais tonais. Žaislai parenkami tokie, kurie nediktuoja nuotaikos, veiklos, o skatina vaiko vaizduotę: pvz. Lėlių veidai tik taškeliai akims, nosytei, lūpų vietoje brūkšnelis. Mašinos medinės, nespalvotos. Tėvai skatinami tęsti darželio darbą namuose.
tai ko nepaminėjau ir tai kas man asmeniškai nepriimtina: prieš valgymą vaikai prie stalo kalba maldą. Tai Štainerio metodikos dalis. jei jums tai nepriimtina - nerekomenduoju šio darželio. Garsiai niekas nekalba, bet kiek esu girdėjusi, grupėse vykdoma rinkliava didesnė nei kituose darželiuose (apie 50 Lt/mėn). Kaip yra iš tikrųjų negaliu pasakyti, bet žinau, kad mokyklų Valdorfo klasėse tikrai taip yra.

26. Mar 2010, 09:05

na taip, raspa, tavo tiesa... Gal ir pasikarščiavau. Tik kažin ar ilgi tekstai ką sudomins 😉
Kadangi tema yra apie metodus, tai trumpai apie juos papasakosiu.
manau visu pirma reikėtų pradėti nuo Kūrybinio kompleksinio (KK) ugdymo metodo, kai kur vadinamo integraliu, integruotu, visuminiu arba susietu. Kai auklėtoja dirba pagal šį metodą, ji turi savaitės temą ir visas veiklas jungia ta tema pasitelkdama priemones susijusias su ta tema. Pavyzdžiui jei tema yra musu gyvūnai, galbūt vaikai klausysis įrašų su gyvūnų skleidžiamais garsais, juos kartos, bandys atspėti koks tai gyvūnas. Taip lavins kalbą, klausą, loginį mąstymą ir kt. kaip jau minėjau, labai didelis dėmesys skiriamas aplinkai ir priemonėms.
Raspa užsiminė apie "Geros pradžios" ("g.p.") projektas. Šis metodas žavi ir mane. Pati ruošiuosi savo mažylę užrašyti į lopšelį, dirbantį pagal šį metodą. Juo dirbant taip pat labai didelis dėmesys skiriamas vaiko ugdymui per veiklą. Auklėtojos labai stengiasi į veiklas įtraukti tėvus. Kaip ir minėjo, raspa, sveikatos apsauga yra labai svarbi. "G.P" projekte, kaip ir minėtam KK ugdymo metode, yra planuojamos temos. Tačiau čia, jas planuoja auklėtoja kartu su vaikais. dar vienas skirtumas yra tas, kad "G.P" projekto grupėse priemonės nėra "maišomos": jei yra erdvė skirta kalbai, tai joje nebus gamtinių priemonių - jas rasit tik gamtos kampelyje (priešingai nei KK ugdymo metodo grupėse).

25. Mar 2010, 18:34

Labukas 😀, darželis dirba ar vadovaujasi savo paršyta programa, kuriai naudoja ivairius metodus, pvz.: man labai patiko metodas -"Gera pradžia". Įugdymo procesą yra integruojamos programos „Universalioji sveikatos ugdymo bei rengimo šeimai ir lytiškumo ugdymo“, „Gyvenimo įgūdžių ugdymo programa“, „Iki mokyklinio amžiaus vaikų saugios gyvensenos įgūdžių ugdymo programa“, „Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa“. Baisu pasidarė 😃, na vaikučiams pastarosios programos pateikiamos per jų amžiaus supratimo prizmę 😀, o jos tik baisiai skamba 😀
goddess -nereikia piktintis 😀, pirmiausiai nemanau kad visos mamos turi specelizuotis ikimokyklinio ugdyme 😀, ir jei kartais supainiojam programą su metodika, tai ne taip jau baisu 😀, jei turi kompetencijos toje srytyje 😀, ale piktinusi paaiškinkk mamom plačiau 😀, kuo kokia programa ar metodika patrauklesnė, kokie trūkumai 😉, pvz.: "Vėrinėlis" yra sunki programa, bet ten yra daug gerų idėjų 😃

25. Mar 2010, 11:35

Ar esat girdejusios apie lauko darzelius? Perskaiciau ir likau labai nustebusi, nes vaikai visa diena buna lauke. Aisku jie populiarus uzsienyje,bet gal jau ir Lietuvoje atsiras? Idomu, pasiskaitykite. As radau www.austejosblogas.lt

24. Mar 2010, 08:57

O jūs bent suprantat apie ką šnekat? Viena apie ratus, kita apie batus, o trečia apie paukščius. Suplakat metodikas (Montessori, Valdorfo...), programas (Bakūnaitės, Vėrinėlį...) ir projektus (Zipio draugu programa) i viena ir paskui nesusisneka

21. Jan 2010, 22:55

Jei nesilaikysi programu bus betvarke, nevyks visapusiskas vaiko ugdymas. Ir nebus ka vertinti, nes dar yra vaiku pasiekimu vertinimas metu pradzioje ir pabaigoje

21. Jan 2010, 22:43

"Zipio draugų" programa skirta priešmokyklinukams (žinoma, gali būti ir išimčių).
Manau, kad daugiau ar mažiau, turėtų buti laikomasi programų.
Na, čia tik mano nuomonė.

21. Jan 2010, 12:14

pas mus darzas sveiko maitimo - ta pastebiu tikrai, maitina sveikai, daug darzoviu vaisiu, suderinta mityba, palepina ir arbuzais ir meliuonais ir jogurtais, arbatos is ivairiu zoleliu, as labai patenkinta, namuose nepriversi taip valgyti,
bet ar liks taip neaisku, nes pasikeite valzia - senoji isejo i uztarnauta poilsi.
o siaip vadovaujasi valdorfo ir berods zipio programa. kuo kuo bet as esu petenkinta - daug kur vaziuoja, dalyvauja chorose, sokiuose, sportuose - viskas suorganizuota...

21. Jan 2010, 12:05

tas,kad raso tai taip... bet kaip realybeje,ar pastebejot,kas,kaip ar vykdomos jo?

21. Jan 2010, 11:41

Dabar kiekviena darželis rašo savo programas. Žinoma, visas ugdymas yra paremtas tam tikra metodika, programa. Pavyzdžiui Valdorfo (rudolfo Štainerio)metodika, M.Montesori metodika, Ankstyvojo ugdymo vadovu, Priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programa, vaikų darželio programa "Vėrinėlis", ikimokyklinio ugdymo gairėmis, J. Bakūnaitės Humanistinio vaikų ugdymo programa „Auginu gyvybės medį“ ir kt.

21. Jan 2010, 11:14

sveikos,mamytes,cia galime padiskutuot sia tema 😀