Karšti įspūdžiai iš Graikijos

01. May 2012, 08:30 blogietee blogietee

Jau praėjo kelios savaitės, kai su vyru grįžome iš kelionės. Šį kartą poilsiui pasirinkome Koso salą - Graikijoje.

Prisipažinsiu, šiai kelionei pasiruošti ir susikaupti buvo mažiau laiko, nei prieš Italiją. Tada sudarinėjom žemėlapius, maršrutus, ką lankysime, ką pamatysime ir panašiai. Spėjome tik pasidomėti salos istorija, ką verta joje pamatyti, kokie paplūdimiai ir kokios kainos.

Taigi antrą Velykų dieną mūsų laukė sukrauti lagaminai. Tiksliau, mes ėmėme tik rankinio bagažo lagaminus, nes mums, vykstant be vaikų, jų pakanka. Nors vyras nerimavo dėl savo lagamino svorio (jame buvome sudėję visą mano fototechniką), bet patikrinę apsidžiaugėme, nes dar turėjome porą laisvų kilogramų.

Dar neišskridę susidūrėme su staigmenomis.. Kažkaip buvome įsitikinę, kad mūsų skrydis 9.25. Bet iš vakaro nutarėme peržvelgti bilietus ir akys ant kaktos iššoko, kai supratome, kad mūsų lėktuvas  kyla 8.05. Būtume taip ir praleidę savo pavasarines atostogas oro uoste ant lagaminų.

Nuskridome greitai, o gal taip tik atrodė, nes buvome dar tokie beveik miegantys. Skridome apie 3 valandas. Nusileidus oro uoste mus pasitiko saulė ir aplink žydintys medžiai ir krūmai. Ko pas mus išskrendant tikrai nebuvo, nes dar prieš kelias dienas vos tik nutirpo sniegas.

Iš oro uosto autobusu nuvažiavome į Kos Town (salos sostinę ;)), kur buvome rezervavę kambarius viešbutyje. Skubėjome pažvelgti, koks mūsų laukia vaizdas per langą.

O jis buvo tiesiog super, vaizdas į prieplauką, į Archeologijos muziejų.

Išsikrovę lagaminus, susitvarkę skubėjome į miestą, nes norėjosi valgyti, o viešbučio restoranas dirbo tik pusryčių metu. Nes balandžio mėnuo šioje saloje yra kaip ir nesezonas. Sezono metu jie laiko birželio pabaigą - rugpjūtį, kai karštis pavėsyje siekia virš 30 laipsnių.

Papietavę žvalgėme miesto gatveles ir paplūdimį. Kur tik beeitume visi, kas jau dirbo, maloniai kvietė pas juos apsilankyti, nes maistas pas juos "the Best".

Paplūdimiai dar netvarkyti, bent pačiame centre.

Gėrėjomės ne tik netoliese esančiais kalnais - salomis, bet ir miesto augmenija. Ypač nustebino krūmai, žydintys ne vienos spalvos žiedeliais.

Aplankėme Hipokrato medį.

Norėjome aplankyti Archeologijos muziejų, bet jau nedirbo. Tad pasižvalgėme tik iš išorės.

Ant jos sienų pastebėjome ir įspūdingų gyvių ;)

Antrą dieną nutarėme išsinuomoti dviračius ir pasižvalgyti po salą. Nes jos ilgis siekia vos 40 km. Labai knietėjo pamatyti kitus paplūdimius, nes kiek skaitėme, jie labai skirtingi. Tad patraukėme salos pakraščiu link kito miestelio Tagiki paplūdimių. Vis rasdami vietelę sustodavome ir įsiamžindavome.

Oras saloje labai permainingas. Kartais vėjas labai stiprus, kad sunku net minti pėdalus, kartais nurimsta, kad norisi išsirengti. Aš kadangi mėgstu, kai vėjas gaivina maloniai, tai man jis net patiko. Vyras guodėsi, kad jam šaltoka. Vėjas kilo nebe reikalo.. Jau grįžinėjant mus užklupo lietus ir sulijo kaip kačiukus.

Vakare pailsinę kojas ir persirengę sausais rūbais susiruošėme apžiūrėti vakarinio miesto gyvenimo.

Taip atrodo mūsų viešbutis vakare, įlankos bangose.

Trečią dieną nutarėme vėl nuomotis dviračius ir važiuoti iki Empros Thermes, kur vandens temperatūra siekia net 40 laipsnių. Kelionė buvo linksma, nes vėjas buvo toks stiprus, kad kartais atrodė, kad mini pėdalus, o vis tiek stovi vietoje.

Kuo toliau mynėme, tuo vėjas mažėjo, nes artėjome link kalnų. Bet minti darėsi dar sunkiau, nes kilome vis aukštyn ir aukštyn.

Kilti aukštyn jėgų vis mažėjo, tikra atgaiva būdavo bent maža nuokalnė. Bet vaizdas nuo kalno žemyn tiesiog kerintis.

Ir pagaliau privažiavome Thermes ženklą, ten jau teko pasilikti dviračius ir žemyn leistis savomis kojomis.

Kadangi buvo po lietaus, tai karštos srovės buvo užlietos, ir kojas atgaivinti teko jūroje.

Ketvirtą dieną jau skaudėjo ne tik kojas nuo mynimo, bet ir užpakalius nuo sėdėjimo ant nepatogių balnelių, tad išsinuomavome baggy. Ir toliau tęsėme pažintį su sala ir jos paplūdimiais. Šios dienos tikslas buvo apvažiuoti visą salą, užsukant į visus didesnius miestelius.

Pirmiausia sustojome Tagiki. Paplūdimiai mane čia tiesiog sužavėjo. Smėlis baltas baltas, eiti lengva, nes koja net neklimpsta.

Stabtelėję Marmari, Mastihari miesteliuose, pajudėjome link kalnų. Pervažiavę nedidelę jų dalį atvažiavome į Kardamenia miestelį, kuris garsėja ypač aktyviu naktiniu gyvenimu. Nes tai klubų ir naktinių barų miestas, į kurį jaunimas renkasi tik gerai pasiausti.

Ir iš ten jau judėjome vėl link Kos Town, pravažiuoti turėjome kalnus išilgai. Oras šaltėjo, virpulys didėjo. Nes keliukas per kalnus siauras, kai kur nutrupėjęs. Posūkiai staigūs ir siauri. Tad visur kur galėjome pypinome, kad atvažiuojantys iš priekio žinotų, kad jie čia ne vieni.

Važiuodami aplink visą salą, deja, neaplankėme visų istorinių pilių, apie kurias skelbia jau apsilankiusieji saloje. Nes per skubėjimą visą atspausdintą medžiagą palikome Lietuvoje. Tad vadovavomės paprastu turistiniu žemėlapiu, kuris buvo labai menkas.

Likusias dienas tiesiog žvalgėmės po miestelį, ilsėjomės viešbutyje.

Tad tokia mūsų kelionė ir atostogos. Žinoma, visko nupasakoti nepavyko, bet kol įspūdžiai karšti..

Rima

01. May 2012, 10:58

o ta nuotrauka papludimy ant kreslo... 😍 😍

blogietee blogietee 01. May 2012, 09:22

Taisau vieną sakinuką: "Kadangi buvo po pietų, tai karštos srovės buvo užlietos, tad kojas atgaivinti teko jūroje" tai turi būti ne po pietų, o po lietaus.. kaip čia tokią klaida įvėliau net nesuprantu 😃

01. May 2012, 09:13

Tikrai labai gražu 👍 Nuostabūs vaizdai 😍

01. May 2012, 09:12

negaliu atsiziuret, kaip cia grazu 😍