Kokių vaikų prekių naujienų pamatysime "Vaikų šalyje"?

21. Nov 2012, 09:00

Pirmą kartą parodoje „Vaikų šalis“ dalyvaus tiek daug rinkos naujokų – trečdalis čia prisistatančių įmonių savo veiklą vysto vos kelis mėnesius. Paklausti, ko tikisi iš parodos, kaip vieną iš pagrindinių dalyvavimo tikslų jie nurodė galimybę vienoje vietoje susitikti savo vartotojus – jaunus tėvelius ir pademonstruoti naujus rinkos produktus.

 

Šeimyninė kompanija – bendrovė „WeeRide Baltic“ parodoje demonstruos pasaulyje garsių prekinių ženklų priemones aktyvų poilsį mėgstančioms šeimoms ir jų mažyliams.Kaip teigia bendrovės savininkė Kristina Rokaitė-Podvorotnikovienė, jų nuomone, paroda – tinkamiausia vieta betarpiškai susitikti ir pabendrauti su savo tiksliniais vartotojais – jaunais tėvais.

 

„Mes norime iš jų pačių išgirsti, kas juos domina, ko norėtų. Kartu patikrinsime, ar einame teisingu keliu, galvodami, kad produktai, skirti vaikams, turi būti labai kokybiški ir saugūs. Mūsų pristatomi produktai ir yra tokie“, – sako K. Rokaitė-Podvorotnikovienė.

 

Lankytojai bendrovės stende ras vaikiškų dviračių kėdučių, originalios konstrukcijos plaukimo ratų, šalmų vaikams ir visai šeimai. Čia bus galima išbandyti balansinius dviratukus, kurie pripažinti originaliausiais ir saugiausiais pasaulyje. Jie gaminami iš stiklo pluošto junginio, todėl priešingai nei mediniai ar metaliniai, nelūžta, nerūdija, nebijo vandens. Taip pat čia bus pademonstruota unikali naujiena Lietuvos rinkoje – kalnų rogės visai šeimai.  

 

{smallpic:1}

 

KimmidollR ir Stephen Joseph kompanijų prekinių ženklų vadovė Lietuvoje Gintarė Asadauskaitė sako, kad svarbiausias jų tikslas parodoje – susitikti su savo vartotojais, prisistatyti jiems ir parodyti  naują, dar neatsibodusią produkciją.

 

„Mes rinkoje esame visai neseniai ir vartotojai mūsų prekinių ženklų dar nežino. Parodoje supažindinsim su nauja KimmidolR dovanų kolekcija, kurioje ryškiai atsispindi Tolimųjų Rytų kultūra, naujausiomis šios kolekcijos lėlėmis ir madingomis puošmenomis. Mūsų stende lankytojai ras ir tradicinių japoniškų Kokeshi lėlių, Stephen Joseph praktiško pobūdžio, bet stilingų daiktų: kuprinių, lagaminų, gertuvių, skėčių. Tai iš tiesų Lietuvos rinkoje išsiskiriantys daiktai ir mes tikimės, kad vartotojai, kaip ir mes, jais susižavės“, – įsitikinusi G. Asadauskaitė.

 

Tikisi sužinoti mamų požiūrį

 

Tiesiogiai su savo vartotojais – jaunomis mamomis pabendrauti ir išsiaiškinti jų poreikius, lūkesčius parodoje tikisi ir bendrovė „Eugesta“. Tik šiemet savo veiklą pradėjusi bendrovė parodoje pristatys naują Lietuvos rinkoje prekinį ženklą MAM, priklausantį inovacijomis pagarsėjusiai austrų kompanijai. MAM prekinis ženklas lyderiauja Skandinavijoje ir JAV, o dabar bandys užkariauti  Lietuvos mamas.

 

„Parodoje supažindinsime su kūdikių komfortui ir maitinimui skirtomis priemonėmis – buteliukais, žindukais ir kt. Nauja tai, kad juos labai lengva sterilizuoti – tam pasitarnaus mikrobangų krosnelė. Norime parodos metu sužinoti mamų požiūrį, papasakoti apie MAM prekes, paaiškinti visus privalumus. Prekybos centre tai neįmanoma“, – teigia bendrovės prekių grupės vadybininkė Toma Šimaitytė.

 

Gyvai susitikti su potencialiais pirkėjais – jaunais tėveliais parodoje tikisi ir bendrovė „Mažasis keliautojas“. Bendrovė visai neseniai įkūrė internetinę parduotuvę, prekiaujančią specialiais kelionių, laisvalaikio drabužiais ir įranga vaikams. „Internetinė parduotuvė labiau primena skelbimų lentą – čia negali gyvai bendrauti su savo klientais, todėl pirmiausia norime prisistatyti ir apie save pranešti parodoje“, – teigia „Mažojo keliautojo“ įkūrėja Jorūnė Juodžbalytė.

 

Parodoje „Mažasis keliautojas“ pristatys labai įvairų vaikiškų drabužių ir įrangos asortimentą, skirtą kelionėms, žaidimams įvairiu oru lauke: vėjo neperpučiamas striukes ir kostiumus, kepures, batus,  apatinius drabužius, maudymosi kostiumus ir paplūdimio batus, kuprines, lagaminus, nešynes vaikui nešti ir daug kitų reikalingų daiktų. „Kurdami šeimos verslą ir įgyvendami „Mažojo keliautojo“ viziją rėmėmės mūsų daugiavaikės ir daug keliaujančios šeimos patirtimi. Mūsų pristatomas asortimentas tikrai atitiks tėvelių lūkesčius. Patys daug keliaujame su vaikais, gerai žinome, kaip juos rengti, ko gali prireikti įvairiose sąlygose, todėl parodoje dalinsimės savo patirtimi“, –   sako J. Juodžbalytė.

 

{smallpic:2}

 

Parodoje iš viso dalyvaus apie 100 įmonių iš Lietuvos, Latvijos, Lenkijos, Estijos. Tarp jų pirmą kartą – 33 bendrovės. Dalyvių stenduose lankytojai ras pačią įvairiausią vaikišką produkciją, priemones kūdikiams, būsimoms mamoms.

 

"Mamyčių klubas" irgi dalyvaus parodoje, ar ateisite?