Pasidalink rudens džiaugsmais ir laimėk knygą „Netvarkos nykštukas ir netikėtas svečias"

14. Sep 2018, 07:00 Egle_Mamyciuklubas.lt Egle_Mamyciuklubas.lt

Pasidalinkite komentaruose trumpais pasakojimais, pastebėjimais ir nuotraukomis, ką spėjote su vaikais nuveikti šį rugsėjį, kuo paįvairinote savo veiklą (turbūt ji skiriasi nuo vasaros?...).

Kitą savaitę trauksime vieną laimėtoją, kuriai padovanosime:

Linos Žutautės knygą „Netvarkos nykštukas ir netikėtas svečias"

Jaukiame namelyje, mėnulyje, ramiai gyveno Netvarkos nykštukas. SAVO lovelėje sapnavo saldžiausius sapnus, labai mėgo maudytis SAVO vonioje, gaminti SAU pusryčius ir prižiūrėti SAVO pabaisą Tingiu Nė Krust. Bet vieną dieną į jo namus atklydo mucis ir sujaukė įprastą Netvarkos nykštuko gyvenimą. Dabar jau perpus teko DALYTIS ne tik vonia, virtuve ar lovele, bet ir SAVO geriausiais draugais.

Nauja – linksma ir įkvepianti – Netvarkos nykštuko istorija apie tai, kad DALYTIS yra daug smagiau, nei viską turėti vienam. Kartu skaitoma pasaka tampa įdomesnė, o kramsnojamos bandelės – gerokai skanesnės...

AudraAudra AudraAudra 19. Sep 2018, 15:14

Kadangi ruduo pakankamai šiltas, tai paskutinius saulės spindulėlius gaudom sodyboj. Mokomės ūkininkauti, renkam rudeninį derlių ir padedam kaip tik išeina.

Kristina B. Kristina B. 19. Sep 2018, 13:02

Oi kiek daug 😀 žaidėm, lankėmės Krekenavos pažintiniame centre, klausėmės interaktyvios paskaitos skaitymo festivalyje, buvome susitike su Sibiro haiku autorėmis ir gaminome šitokius pabaisiukus.. na ir dar daug visko 😀

Sonrisita Sonrisita 18. Sep 2018, 22:33

Po darželio be visų žaidimų aikštelių su supynėm ir čiuožyklom, šio rudenėlio didžiausias malonumas Austėjai- rinkti plunksnas 😀 Renkam lydėdamos vyresnėlį į mokyklą, eidamos pasivaikčioti ar į darželį ir gerokai per aplinkui dar nepraeitom gatvelėm ar pievom, kad nei vienos plunksnos nepraleistume 😀 Taip iš tiesų ruošiamės būsimai parodėlei darželyje. Liko tik apssipręsti, ką gaminsime iš jų, bet bet kokiu atveju plunksnų Austėjai dar trūksta 😀

C.neringa C.neringa 17. Sep 2018, 21:17

Mūsų šeimyna sūnus Nojukas 5metukai, dukrytė Auksytė 2metukai 2018 metukų rugsėjį tęsiame savaitgalio kelionės, nes darželis - lopšelis ir darbelis laukia kiekvieną dienelę. Pirmąjį rugsėjo savaitgalį turėjome krikštynas, keliavome į bažnytėlę ir fotosesiją, antrąjį savaitgaliuką keliavome į Anykščius, trečiąjį į Kazlų rūdą su traukiniu keliavome, o ateinantis savaitgalis laukia Vilniuje, fejeverijoje😀 Vasarą keliavome daug ir turiningai, tad kai lepina rugsėjis nuostabiu saulėtu oru tai kiekvieną vakarėlį traukiame po miestą, dviračiu takeliu su dviratukais visa mūsų ketveriukė, tad lai tęsiasi nuostabiosio rudenėlio kelionės.

Raudona braškė Raudona braškė 17. Sep 2018, 10:35

Vakar keliaudami į parduotuvę, netikėtai pamatėme, kad visos pakelės pilnos kaštonų. Kasmet rudenį keliaujam į kaštonų medžioklę ir reikia nereikai surenkam puse rajono kaštonų 😃 Nes juk taip smagu juos liesti ir dėti į kibirėlius ar pintines. Net aš jaučiu jiems silpnybę. Tad parduotuvėj pasiskolinom porą maišelių ir prisirinkom pačiųųųų gražiausių. Buvo darbelio džiovinant. O dabar man galvosūkis kaip jais papuošti namus 😀

popou popou 16. Sep 2018, 16:32

O mes spėjome pasikrikstyti! 😀 Tada leidomės ne į po vestuvine, bet po krikštynine kelione į Bulgarija. Aplankem Birštono kurortą, buvome grybauti miske. Rugsėjis tiesiog skriste skrenda, nes mes visur keliaujam ir patys skraidom! 😃

Stebulė Stebulė 15. Sep 2018, 19:24

va rudens džiaugsmai

Mamos dienoraštis Mamos dienoraštis 15. Sep 2018, 17:45

O mes suspėjom susirgti po pirmos savaitėlės darželyje. Taip kad va, sugalvojom improvizuotą pikniką namie. Tas skudurėlis ant žemės tai čia atseit staltiesė 😀

akvilija akvilija 15. Sep 2018, 16:03

Šis ruduo buvo visai kitoks nei kiti, lepino saulutė savo šiluma, jei lijo lietutis, tai tik šiltas ir smagus, o žemė vis dar šilta ir šaltukas nesikandžioja kaip kasmet. Vaikai iš naujo atrado knygos skaitymo džiaugsmą čia ir dabar.🤓| ant pievos, batute, padangoje🤣

Aplankėm Naisius.Ten tikras auksinis ruduo 😀

Kanutia Kanutia 14. Sep 2018, 17:47

Šių metų rugsėjis muma ypatingas,tai pirmoji rugsėjo pirmoji mano 8metei lietuvoje

Raudona braškė Raudona braškė 14. Sep 2018, 14:54

Šį rugsėji kaip niekad į šventę darželyje keliavome neskubėdami ir itin pakilios nuotaikos. Pirmą rugsėji matau,kad sūnus tikrai laukė ir ilgėjosi darželio, tad ramia širdimi galėjau mėgautis švente.
Tiesa, darželio džiaugsmai truko lygiai dvi diena ir prikibo baisi sloga, tad rugsėjo linksmybes tęsėme namie tryse - aš, sūnus ir mūsų mėnesio sesutė. Gal ir gerai, nes turėjau laiko 'stoti į vėžes' ir pagauti šiokį tokį dienos ritmą. Taip pat buvo labai smagu stebėti, kaip sūnus elgiasi su sesute. Kasrytą dainuoja dainelę, o kažkurią dieną pareiškė, kad norėtų būti nufotografuotas su sese. Norą teko išpildyti 😀
Kolkas dar to rudens nedaug pralėkė, tad tik planuojam surinkti visus aplink nubyrėjusius kaštonus. Ar jie dar nebyra tikrinam kasdien 😃 Na o vyriškoji pusė spėjo patikrinti miško gėrybių asortimentą. Taip pat gėrimės paskutiniais auksiniais rudens saulėlydžiais be lietaus ir vėjo. Laukia močiutės gimtadienis ir dar daug daug rudeninių švenčių darželyje. Žodžiu, mėgaujamės rudeniu.

ikke ikke 14. Sep 2018, 07:19

Spėjome pradėti lankyti darželį, susirgti ir pasveikti 😃

Grumbolciki Grumbolciki 13. Sep 2018, 23:28

Pradėjo neseniai lankyti darželį,tai tokia nauja dukrytės veikla😀O po darželio,kol dar oras geras ir tinkamas leidžiame lauke.

Stebulė Stebulė 13. Sep 2018, 12:28

Šiemet spėjome su Žemyna surengti mokslo metų praDŽIOS ŠVENTĘ darželio vaikams 😀