Šiandien su dukrele džiaugiamės įdomiu užsiėmimu - piešėme fraktalas.
Vaikas liūdėjo,kad renginys per greitai prabėgo (truko tris valandas).
Ką mes darėme?
Teta davė lapą ir gėlinį rašiklį.
Reikėjo užsimerkus, viduryje lapo padaryti raizgalynę, nepakėlus rašiklio.
Žinoma, labai centre nesigavo. Tuomet vadovė mums paaiškino ką reiškia ši raizgalynė, jei bus pakilus į viršų, ar kurį nors šoną, ar į apačią.
Čia mano raizgalynė.
O čia vaiko.
Vėliau, kol vadovė pasakojo apie save ir fraktalų istoriją ir reikšmę mes spalvinome atsiradusius kūbus, rombus, rutulius. Spalvas reikėjo rinktis užsimerkus.
Vėliau paaiškino ką kokia spalva reiškia.
Vaikas spėjo ne tik savo fraktalą nupiešti, bet ir nupiešti piešinukų, kuriuos vadovė išanalizavo ir tiesiog kaip "pirštų į akį dūrė" apie vaiko charakterio bruožus, elgesį.
Šitą metodą kažkada Edvinas, būdamas pradinukas, "parnešė" mums iš mokyklos. Kurį Airidas mielai išbandė.
Smagiai leidžiat laiką.👍