Kai diena būna per trumpa...Papilėje

26. Jul 2017, 22:17 jaldija jaldija

Ir vėl sumanėme leistis į kelionę ir patyrinėti dar vieną Lietuvos kampelį, tokį kuriame dar nesame buvę. Pasirinkome Akmenės rajoną. Gaila tik, kad į pačią Akmenę neužsukome. Diena turi tokią, kartais neigiamą ypatybę. Ji turi pabaigą, o pabaiga ateina kartu su tamsa, kuri kelionėms visai nepalanki.
Mūsų tikslas buvo PAPILĖ,nuo mūsų gyvenamosios vietos nutolusi 160 kilometrų. Atrodo ne taip ir toli, bet , kad važiuodami link tikslo, mes randame daug mažų tiksliukų.
Miestelis nedidukas, bet kiek čia lankytinų objektų.
O akmenų akmenų...Neveltui ir pavadinimas šio rajono toks. O mes dar į akmenų muziejus ir sodybas važiavom. Kas mus patraukė į Papilę? Štai šie objektai.

PENKIOLIKAKAMIENĖ LIEPA
Įdomu būtų jei tokie medžiai augtų kiekvienoje pakelėje. Vaikščiotum sau ir skaičiuotum kiek kuris medis turi kamienų. Vaikai ir skaičiuot greičiau išmoktų, ir pramoga būtų.
Na o šio medžio kamienus skaičiavome Akmenės rajone,  Papilėje.
Nors vadinasi penkiolikakamiene liepa, kamienų yra tik 13, ir vienas jau gulintis. Bet vistiek labai įspūdingas medis. Metų šiai liepai apie 150.

KABANTIS  ( BEŽDŽIONIŲ) TILTAS PER VENTĄ
Ir vaizdas gražus, ir atrakcija juo pereiti. O pereiti reikia mums ir ne sykį…

PAPILĖS APŽVALGOS BOKŠTAS
Labai puiki aplinka aplinkui. Bokštas visai šalia Ventos upės. Čia yra ir Jurakalnio atodanga. Šlaitai sutvarkyti, vienoje ir kitoje pusėje yra padaryti laipteliai, apžvalgos aikštelės. Gerokai pasportavome, ir į bokštą užkopėme, ir laipteliais palaipiojome. Aplinkui netrūksta suoliukų, yra pavėsinė, ir akmenukų įvairaus dydžio netrūksta…

PAPARTYNĖS VANDENS MALŪNAS
Senas senas lieptelis, gerokai palūžęs, net ir eiti juo šiek tiek baugoka.
Dar senesnis vandens malūnas veikęs 1867 metais.

PAPILĖS PILIAKALNIS
Pirma mintis buvo, kad neįtrauksim jo į savo maršrutą. Nelabai patrauklu, kad tai piliakalnis ant kurio įrengtos kapinės.
Bet vis tik nusprendėme apsilankyti. Nustebome kai netyčia atradome Daukanto kapą, nebuvome pasidomėję, kad jis čia gyveno, ir čia yra palaidotas 1864 metais. Airidas dar aptiko vieną seną kapą ir stabtelėjo ties juo. Jį domina tokios senos datos.. O patraukė neįprastas paminklas (nulaužta medžio šaka).

MIESTO AIKŠTĖ
Stabtelėjome prie paminklo Daukantui, namo, kuriame jis gyveno. Visą laiką atkreipiame dėmesį į miestų ir miestelių bažnyčias. Jos mus žavi.

Neatsispyrėme nestabtelėję ir nepasigrožėję ir štai tokiais objektais.
Kaip mums patiko tokia daygybė inkilų viename stulpe...
Arba kaip nepasėdėsi tokiame akmeniniame soste...
Ir malūnas neleido pravažiuoti pro šalį...

Tikime, kad aplankėme ne viską. Mielai būtume pasivaikščioję ir  pažintiniais takais. Ir ilgiau pasigrožėję  tais vaizdais kuriuos matėme. Bet saulė leidosi ir mūsų laukė kelias namo...

kodelcia kodelcia 28. Jul 2017, 00:28 jaldija

Bet šaunuoliai jūs! 🌷

floryte floryte 27. Jul 2017, 23:16

👍👍👍😀

jaldija jaldija 27. Jul 2017, 17:45 kodelcia

Oi ne, tikrai ne.
Tiesiog atostogos😀 Apsvarstėm savo galimybes ir padarėm išvadą, kad tik taip pramogaut, keliaut be nakvynių ir kavinukių galim 😀

Gintarep Gintarep 27. Jul 2017, 08:26

Nuostabu! Nereikia niekur svetur lekti, pasirodo ir Lietuvoje labai idomu ir yra ka veikti , net i nuotraukas paziurejus ir niekada pas jus nelyja, o jei kartais lyja, tai dar net zaviau ziureti. Saunuoliai🌷 Aciu, kad pasidalinate su mumis👍

kodelcia kodelcia 27. Jul 2017, 07:27

Gražių vietų aplankėt. Tas inkilų stulpas- netikėtas sprendimas. Kaskart vis skaitau ir galvoju: gal jūs priėmėt iššūkį aplankyti 100 Lietuvos vietų? Esat mūsų gidai nr. 1 šią vasarą 😀