Vasaros gidas 2014: Kelionė į nykščių miestą!!!

24. Jun 2014, 17:09 InetaBu InetaBu

Kadangi esame šeimynėlė jauna ir labai aktyvi, sūneliui suėjus trims mėnesiams išsiruošėme į kelionę į Anykščius. O buvo tai balandžio mėnuo, bet šiuo metu tikime viskas žydi ir vaizdas dar nuostabesnis. Šį miestą pasirinkome todėl, kad galėtume patogiai jame keliauti su mūsų mažiuku, vadinasi  turi būti patogūs ir neblogi takai, takeliai, keliai, keliukai ;)

Nakvynei pasirinkome pirmąjį Anykščiuose SPA viešbutį, kuriuo tikrai nenusivylėme. Viešbutukas labai jaukus, gražus, pritaikytas šeimoms su vaikučiais, tiek labai mažiukais, tiek didesniais. Personalas labai malonus ir paslaugus, padeda ir supranta, jei kuris mažiukas parodo ožiukus ir vakare restorane pradeda zyziauti ;)

Savo kelionę pradėjome nuo Anykščių šilelio  ir Puntuko akmens, kurį abu su vyru buvome lankę dar pradinėse klasėse, tad labai norėjome atšviežinti prisiminimus. O visgi ten gražu, vidury laukų miškų stūkso didysis akmuo, pastebėjome, kad nuvalytas ir pašveistas J Visur atlikta renovacija, keliukai pažvyruoti (kas nelabai patiko mūsų kietiems vežimuko ratams), žolytė nupjauta, žmonės ir piknikauja, ir vaikšto, kas prie upės žemiau nusileidę ir mėsytę kepa. Prie Puntuko akmens yra patogi ir sutvarkyta mašinų stovėjimo aikštelė, keliuku tolyn galima nuvažiuoti iki pat miesto net su vežimėliu, o kas netingi – iš miesto atminti dviračiu, kurį galima išsinuomoti.  Įspėjimas – dabar vyksta statybos darbai, kurių metu bus pastatytas pėsčiųjų takas virš medžių, tad smalsuoliai liks patenkinti, matydami statybų eigą ir kaip visa tai atrodo ;)

Po įsikūrimo viešbutyje patraukėme nauju taku link Šventosios upės, kuris veda tiesiai nuo viešbučio SPA Anykščiai ir tęsiasi iki pat miesto centro ir toliau. Anykščiuose yra dviračių takas, kurio ilgis apie 18 km, juo važiuojant aplankysite ir Arklių muziejų, ir miestą, ir Siauruką. Mes šios pramogos dar neišbandėme, nes turime dar šiek tiek paaugti. Taigi, palei upę eidami radome ir įrengtą paplūdimį, kuriame patogu ir saulės voniomis degintis, ir drąsesniems upėje maudytis, ir žaisti. Praėjome šalia Dainuvos parką, kuriame su didesniais vaikais galima turėti nuostabų aktyvų laiką Dainuvos pramogų parke. Palei visą taką iki miesto centro įrengta daug suoliukų, žaidimų vaikams, įvairių statulį, visur tvarkinga ir gražu. Mus netikėtai užklupus lietui turėjome kur pasislėpti, nes įrengti ir namukai su stalais ir suolais, šalia kurių yra laužavietės, tad ne problema išsikepti kepsniuką išalkus šioje kelionėje J Taip mes šiuo taku nukulniavome iki miesto centro (ilgis apie 2 km), pasivaikščiojome po miesto centrą ir ratuku grįžome atgal į viešbutį. Miesto šaligatviai puikiai tinka vežimukams, tikrai nekils jokių kliūčių.

Mūsų kelionė šįkart buvo trumpa, bet Anykščiuose iš ankstesnių kelionių su vyru, rekomenduojame aplankyti Laimės žiburį, Vasaros rogutes, siauruką su nuostabiu muziejumi ir gidais, Arklių muziejų, kuriame gyvena nuostabūs arkliukai, kuriais galite pajodinėti po miškus (mums labai patiko), rudeniop apsilankyti kukurūzų labirinte ir pažaisti jame su vaikais J arba surasti savo mylimąjį ir padovanoti jam smagų rudeninį bučkį ir kartu grįžti labirintu atgal ;)

Smagių kelionių J

jaldija jaldija 25. Jun 2014, 11:20

Taip, tikrai yra ką pamatyti Anykščiuose. Mums diena pasirodė per trumpa viskam aplankyti.

24. Jun 2014, 22:19

Mes visi jau kartą buvome Anykščiuose, bet ne viską spėjome pamatyti, tad šiemet vėl planuose sugrįžti tik jau keturiese...šauni vieta vasaros išvykai...

InetaBu InetaBu 24. Jun 2014, 20:50

Į bokštą mielai, bet su vežimuku atidėjome šią pramogą 😀))

24. Jun 2014, 19:30

Visgi graži mūsų Lietuva ! 😀

motinysteveza motinysteveza 24. Jun 2014, 18:25

kiek domėjausi, tai man Anykščiai pasirodė vienintelis toks nedidelis miestelis Lietuvoje, kuriame tiek daug lankomų įdomių vietų! tikiuos, šią vasarą ir mums pavyks aplankyti Anykščius. 😀

neri neri 24. Jun 2014, 18:13

dar vertėjo užsukti į bažnyčią ir užlipti į jos bokštą ,nuostabi panorama 😉

InetaBu InetaBu 24. Jun 2014, 17:51 Gintare24

😀)))) Manau Anykščiai laukia Jūsų grįžtant 😀

24. Jun 2014, 17:31

As pati Anykstene, bet siuo metu gyvenu UK. As taip pasiilgstu savo gimtojo krasto, kad taip maloniai susiskaite straipsnelis 😉 smagu, kad patiko. Laukiu rudenio, mes su maziuku irgi galesim takais takeliais, keliais keleliais pavazineti 😉

24. Jun 2014, 17:28

Nusiųskite nuotraukas redakcijai - įkels į straipsnį 😀 Šauni kelionė 😀

InetaBu InetaBu 24. Jun 2014, 17:11

Ech, pirmas straipsnelis, nuotraukų nepavyko įkelti normaliai, tad prisegu komentaruose 😀