Kokios "Kultūros naktys" be mūsų...

17. Jun 2012, 09:00 blogietee blogietee

Savaitgalis skirtas, kad leistume prasmingai ir su šeima. Nors kartais to padaryti nėra įmanoma, bet stengtis verta.

Apie šį savaitgalį vykstančias "Kultūros naktis" žinojau iš anksto, bet puikiai žinojau ir tai, kad tėvelis šį savaitgalį bus išvykęs. Bet tai nesutrukdė man su vaikais aplankyti savaitgalio renginius.

Susiruošėme į centrą vos tik mažius pamiegojo pietų ir susitikrinę autobuso grafikus pajudėjome iš namų.

Pirmiausia apžvalgą pradėjome nuo Žolynų turgaus.

Ne vien tik žoleles praeidami matėme, bet ir kaip įprasta visose mugėse - ir medžio dirbinius, meduolius, dešras, muilą ir įvairius rankdarbius. Stabtelėjome prie vienos palapinės, kur buvo piešiama ant kūno, taip Ugnės ranką papuošė kuklus piešinukas.

Visame Gedimino prospekte ir už jo sklido įvairiausi muzikos garsai. Kiti dar tik ruošėsi naktiniams koncertams.

Žmonių kartas nuo karto vis atplūsdavo didesnė minia, atrodo, net oro trūko. Mums teko net ir prieglobsčio nuo saulės ieškotis, nes buvo iš tiesų karšta.

Tokioje žmonių minioje sugebėjome sutikti kaimynus ir vakaro apžvalgas tęsėme su jais. Vaikai suposi ant sūpynių, atvežtų į V. Kudirkos aikštę.

Taip pat aikštėje prisidėjome prie akcijos, kurios tikslas - sužinoti jaunimo problemas ir pasiūlyti sprendimo būdus. Mūsų pasiūlymas ištrauktai problemai buvo - atpiginti bilietus į kiną, koncertus ir kitas įvairias vietas, kad pritrauktų kuo daugiau jaunų lankytojų.

Vėliau patraukėme prie Mokytojų kiemelio, kur vyko renginys vaikams. Ten taip pat labiau rūpėjo vaikiškos atrakcijos.

Iš ten patraukėme link senamiesčio, kur grojo įvairūs gatvės muzikantai, savo gabumus rodė magijos mėgėjai.

Visko, ką pamatėme ir kur ėjome, nupasakoti sunku, bet faktas, kad grįžusi namo nejaučiau nei rankų (nes Augustas vis dar rankinukas), nei kojų.

Bet pamatyti, kas vyksta tokiomis dienomis Vilniuje, tikrai verta. Žinoma, mums negalioja taisyklė, kad tą naktį niekas nemiega, bet jei turėčiau auklę, tikrai dar būčiau pasigrožėjusi ir naktiniais renginiais.

Rima - Blogietė

17. Jun 2012, 15:22

smagu, kad rengiamos tokios sventes😀 gera gyventi cia😀

Krisliukas Krisliukas 17. Jun 2012, 11:57

kaip visada išsamus reportažas ir gražios nuotraukos 😀

17. Jun 2012, 09:56

super Rima 😉 👍 😍

17. Jun 2012, 09:44

👍 👍

17. Jun 2012, 09:42

puikus reportazas, aciu😉 deja deja, mes vis dar izoliuoti nuo visuomenes, taigi tokie renginiai kol kas lieka mums uzdarais☹