Pirma kelionė viešuoju transportu turėjo tikslą: Sereikiškių parkas

05. Jun 2011, 00:00 blogietee blogietee

Penktadienį šiek tiek atvėsus orams, nesinorėjo kiurksoti namie, tad su vaikučiais nutarėme keliauti į Vilniaus senamiesį ir į Sereikiškių parką.

Kaip žinia, tikslą nusprendėme pasiekti naudojantis savo mėlynuoju keturračiu ir Vilniaus viešuoju transportu, nes tėvelis išvyko į seminarą.

Gerą pusvalandį prieš išvykstant iš namų studijavau viešojo transporto maršrutus ir grafikus: kur, kaip ir kada važiuoti. Tik atrodo, kad čia sunki misija, bet iš tiesų, visai smagu taip keliauti.

Kadangi į autobusų stotelę atvykome per anksti, tai spėjome ir paišdykauti.

Kadangi gyvename Vilniaus pakraštyje, tad iki centro mums reikėjo važiuoti su persėdimais ir pasivaikščiojimais.

Kelionė vyko labai sklandžiai, nes vaikams patiko važiuoti autobusu, kuriame pilna žmonių, nors ir palyginus tvankoka.

Bevažiuojant viešuoju transportu, mus patikrino eismo kontrolė. Bet mes ne "zuikiai", išskyrus vieną, bilietėlius turėjome.

Privažiavus Žaliąjį tiltą išlipome ir kelionė tęsėme su savo mėlynuoju keturračiu. Prie kurio mes visi puikiai prisiderinome.

Ugnė su Augustėliu įsiamžino po Gedimino pilimi ;)

Įamžinusi vaikučius šone pastebėjau raudonai žydintį kaštono medį, kurio negalėjau neparodyti ir Jums.

Eidami per Karaliaus Mindaugo tiltą, stabtelėjome pasižiūrėti, kaip plaukia ekskursantų laivelis.

Skaičiavome spynas, sukabintas jaunavedžių.

Ir radome štai kokią lentelę:

Kažkur einant smagu neskubėti, o kažkur stabtelėjus net atsigręžti atgal ir pamatyti dar kartą tai, pro ką praėjai.

Eidami pro Katedros aikštę stabtelėjome ant STEBUKLO plytelės.

Priėję Vilniaus senamiestį užsukome pasiimti mums pagamintų nuotraukų ir keliavome toliau.

Ir pagaliau kelionės tikslas - Sereikiškių parkas, kur vos tik įėjus, akį patraukė didžiausi rododendrų krūmai.

O toliau jau laisvė vaikams ir jų žaidimams.

Planavome pasitiesus antklodę smagiai pasėdėti ant pievelės, bet nepavyko, nes vaikai vos pamatę spalvotą žaidimų aikštelę nubėgo ten pirmi.

Smagiai praleidę penktadienio pusdienį susiruošėme namo.

Kadangi atvažiavome su persėdimais, tai manėm, kad ir atgal iki namų teks vykti tokiu pat būdu. Bet mums labai pasisekė, nes vos tik perėję Gedimino prospektą susistabdemė "mikriuką", kuris vežė tiesiai iki namų.

Ir net nustebau, kaip mes keliaudami trise ir dar su vežimėliu turėjome susimokėti tik už vieną žmogutį. Tad kelionė iš parko buvo perpus pigesnė nei iki jo.

Ar Jūs ryžtatės tokiems atstumams viešuoju transportu? O gal apskritai dar nesinaudojote vykdami su mažyliais?

Rima su šeimyna

Tapk MK reportere

sun sun 05. Jun 2011, 22:59

👍smagu

05. Jun 2011, 17:44

mes pilaitei gyvenam😀

blogietee blogietee 05. Jun 2011, 17:03

aš ir tą patį puslapį studijuoju, bet kai renkiesi optimalų marštutą, tai nurodo tik numerius, o po to reikia žiūrėti kada koks važiuoja, o laukti konkrečiai žemagrindžio gali susidaryti ilgas pertrauka 😉

blogietee blogietee 05. Jun 2011, 17:01

o iš kurios vietos jūs? 😀

05. Jun 2011, 16:56

as visada paziuriu is ryto vilniustransport.lt tinklapi, tai geltonuose kvadraciukuose zemagrindziai😀 o as galvojau kad is mano krasto susisiekimas prastas😃 😉

05. Jun 2011, 16:53

matau smagi kelione buvo 😀 reikes ir mums kada su viesuoju transportu prisiruosti ir isvaziuoti😀

blogietee blogietee 05. Jun 2011, 15:41

Na mums teko važiuoti, tuos kas važiuoja, nes iš Pašilaičių krašto susisiekimas menkokas, o žemagrindžio laukiant tai gali visai niekur nenuvykti 😉

05. Jun 2011, 12:22

dar noreciau pridurti, kad geriausia vaziuoti zemagrindziu autobusu, tai bent pro duris vezimas telpa, nes su kitais tai suuunku😀 o trulikais tai gyvenime nevaziuosiu, baisu😀

tifer tifer 05. Jun 2011, 12:14

o aš tai gana dažnai maluosi viešuoju transportu su vežimu ir vaikais po miestą😃Na aišku,Kaunas ne Vilnius atstumai trumpersni,bet esu jau įpratus ir nepaisau kai kurių nepatogumų.Pati neturiu vairuotojo pažymėjimo,tai negi lauksi visą dieną kol vyras po darbo grįš.Ir vaikam žiūriu patinka labai važiuoti troleibusu ar autobusu

05. Jun 2011, 11:48

Neteko dar su mažium važiuot viešu transportu, nes gyvenam tolokai nuo miesto, tad be mašinos neapsieinam 😀 Ateity nebent taukiniu norėčiau, kad pasivėžintų 😀

blogietee blogietee 05. Jun 2011, 09:15

vežimėlį padėjo įsidėti visai svetimi žmonės, su kuriais laukdami autobuso net pasibendravome 😉

05. Jun 2011, 08:43

mes pakankamai daznai vazinejam, kadangi pati teisiu neturiu, o namie sedeti nesinori, tenka pasinaudoti, cia mamyte pagalbininke kokia saunia turi, as tai labai bijodavau kad viena neisikelsiu vezimelio, bet yra geru zmoniu, padeda😀 grazios nuotraukytes labai, matosi kad puikiai praleidot diena😀 mes ir i senamiesti nuvaziuojam, pasiilgstu to surmulio, veliau i parkeli😀

05. Jun 2011, 08:15

bet koks Vilnius gražus 😀 ir net nepasakysi,kad cia ta pati musu Lietuvele 😀 👍

05. Jun 2011, 00:09

mums teko naudotis, bet va mazoji bojojo, visa kelia praklyke☹ tai db baisu kazkaip ir bevaziuoti..