Nuostabaus MK gimtadienio apsupty pabuvojome ir MES!

23. Jun 2011, 00:00

Na šiandien pagaliau laisvesnė dienelė, tad ir aš noriu papasakot apie mūsų ilgąją kelionę į antrajį Mamyčių klubo gimtadienį! O ji buvo, patikėkite, tiek man, tiek mano Matukui nereali!!!!!

Taigi pradėsiu nuo to, kad Matuką pakėliau 6.30 val. ryto, nes traukinys Kaunas-Vilnius išvažiuoja 8 val. ryto :) Matukas visas piktas, nieko nevalgė, na bet aš jį visiškai supratau...Mano laimei, visi jo zirzimai ir piktumai kaipmat baigėsi vos išvydus traukinį, kuriuo važiuosim! O kai įlipo į jį, buvo dar laimingesnis! Džiugu buvo matyti man savo mažiuką tokį besišypsantį...

Kauno traukinių stoty sėdime traukinyje:

Nuvykus į vietą nuėjom apsipirkti, užkandome ir laukėm privažiuojant Miglės - goddess, kuri su šeima iš Kauno automobiliu taipogi vyko į MK gimtadienį. Labai didelis AČIŪ jai už tai, kad pavežė mus nuo stoties iki Botanikos sodo, nes man būtų buvę per daug sunku su Matuku ir su pilvuku, kuriam jau 34 savaitės važiuoti viešuoju transportu su dviem persėdimais, o kur dar krepšys....

O pavėluotai nuvykę į vietą išvydome, na mano akimis tikrai nemažą būrį mamyčių su vaikučiais! Greitai persirengėme ir prisidėjome prie kitų. Kaip tik vyko konkursėlis, kuriame reikėjo nuspalvinti puoduką! Mano Matukui ta mintis iš pradžių pasirodė keista, bet pamatęs kitus vaikučius piešiant kaipmat užsimanė ir jis piešti....tad kibo į darbus

Piešia ant savo puoduko:

Na o čia jau visų mažųjų dalyvių puodukai:

Žinoma, laimėtoją išrinkti buvo tipogi sunku, gi kiekvienas puodukas buvo savaip gražus..tad ir laimėtojai buvo visi! Net ir mano pilvuko gyventojas gavo atskirai vieną sauskelnių PULL-UPS pakuotę :) Kadangi Matukas jau seniai seniai išaugo iš sauskelnių, tai, sakėm, lauksim, kol kitas mažylis gimeę ir paaugęs jas išbandys. Beje, vos paėmusi kelnaites-sauskelnes PULL-UPS, pastebėjau iškart vieną pliusą..ogi tai, kad jos plonytės!

Po to vaikų džiaugsmui atbėgo Pepė Ilgakojnė, kuri užėmė vaikučius bei tėvelius. Buvo visokių rungčių, mes su Matuku buvome tik stebėtojai, nes jau nebe mano jėgomis begioti atbulomis arba šokinėti kartu su Matuku :)) Tą akimirką dar pagalvojau apie mūsų tėtuką, kuris čia būtų smagiai pašokinėjaę, o ir mažajam buve žymiai smagiau negu tik žiūrėti į kitus...

Buvo ir kitų žaidimų vaikučiams be tėvelių, bet, deja, Matukas labai drovus, tad ir vėl liko tik stebėtojas :)

Kadangi diena pasitaikė labai šilta, tai aš daugiau sėdėjau pavėsinėje, kur vėsu...del to ir nuotraukyčių turiu labai mažai. Na, o Matukas tuo tarpu  bendravo su kitais vaikučiais bei žaidė su balionu, piešė su pagaliuku ant smėliuko :)

Su Evelinos - pypses sūneliu Marku :) :

Na o kaipgi gimtadienis be torto?! Jis buvo be galo skanus bei didelis! Matuką labiausiai sudomino šaltosios ugnelės ant jo :)

Na bet viskam ateina ir pabaiga, tad susiruošėme vykti namo...o čia ir prasidėjo didžiausi "smagumai".

Apžiūrime eksponatus:

Matukui labai gerai žinomos servetėlės...prireikė mat jam jų :))

Link stotelės, kad tereiktų važiuoti tik vienu viešuoju transportu link stoties, mus pasisiūlė pavežti ANASTASIJA, kuri su taksi važiavo namo...Jai taipogi labai didelis didelis didelis AČIŪ!!

Smagiausia buvo tada, kai sulaukėme savo troleibuso, Matas vos prisėdęs užmigo....o aš ir likau stovėti toliau su dviem krepšiais ir pilnarankine....kai šalia sėdėjęs vyriškis pamatė, kad aš visokiais būdais stengiuosi laikyti saviškio galvytę, kad ji nekritinėtų ir nesidaužytų, tada jis užleido ir man vietą...

Sėdėjau su baime, kaip reiks saviškį pažadint, kad pats išliptų iš troleibuso, gi as jo kelti negaliu, tiksliau, gal ir būčiau pakėlusi, jei ne dar papildomi krepšiai...Aplinkiniams troleibuse buvo daug juoko bežiūrint į miegantį Matuką...o man, deja, vos ašaros neėmė riedėti...net akimirką pagalvojau, kodėl tiek važiavau toli, gi nėštumo pabaiga...

Na, bet mano džiaugsmui, Matuką pavyko iš n-tojo karto pažadinti ir jis pats išlipo iš troleibuso :) sėdome į kaip tik stovėjusį Kaunan vykstantį autobusą ir važiavome namo....ir dar kaip tyčia lietus ėmė lyti, bet mūsų jis nepalietė :) Matukas jau kaip ir pamiegojęs buvo :)) tad kelionę autobusu namo ištvėrė neužmigęs  :) siautėjo autobuse.

Grįžome jau apie 17 val. namo ir vos ne vos ištvėrėm neužmigę iki 21val :) na bet tada, kai lužome drauge miegoti, taip lūžome :D abu išsišiepę iki ausų....aš pagaliau pabuvau gi nuostabiam renginy - Mamyčių klubo gimtadienyje! O Matukui didžiausią įspūdį paliko puodukų spalvinimas bei važiavimas traukiniu :)

Beje, pirmąkart jis per vieną dieną pavažinėjo beveik visomis transporto priemonėmis, kurios yra Lietuvoje! Žinoma, išskyrus lėktuvą :D

Labai labai dėkui už nuostabų renginį!!!! Ir šaunias dovanėles, kurias artimiausiu metu išbandysime! Gavome gi sauskelnių ir pilvuko gyventojui... kaip tik į ligoninę bus...kai gims leliukas ,jas iškart išbandysim ir, žinoma, parašysime atsiliepimą, kaip mums jos tiko....

P.S. Tikiuosi, nepabodo skaityti, bet trumpiau nepavyko nupasakoti tokios įsimintinos kelionės!!!

23. Jun 2011, 15:30

šaunuolė Ineta. Nuoseklus, gražus pasakojimas. Gerai, kad nesėdi namuose, o keliauji.Svarbu gerai jautiesi.

23. Jun 2011, 14:56

labai grazus pasakojimas 😉 tikrai nepabodo skaityti 😀 o as tik pavydo seile rijau, kad pati nedalyvavau gimtadienyje 😉

23. Jun 2011, 13:12

Šauniai atlaikyta kelionė ir super įspūdžiai 😉

23. Jun 2011, 13:03

smagu kad nepabijojai tokios kelionės nėštumui einant į pabaigą 😀