3 dalykai, kad būsima mama jaustųsi puikiai

Mamyčių klubas
Mamyčių klubas 7. Lapkritis 2017 08:00
1052

Ar valgyti už du? Ką daryti, kai kankina toksikozė? Kiek ir ko valgyti? Šie ir panašūs klausimai kankina ne vieną besilaukiančią moterį. Konsultuoja vidaus ligų gydytojas, homeopatas Olegas Bulanovas.

Nėštumas yra fiziologinis moters periodas, todėl kažką keisti ar ypatingo daryti neriekia. Klaidinga nuomonė – jeigu esu neščia, turiu valgyti už save ir už būsimą vaikutį.

Jūsų organizmas pats pasakys, ko reikia, o specialiai didinti suvalgomo maisto kiekio tikrai nereikia. 

Ką valgyti?

Vaisiai, daržovės, natūralios sultys gerai, tačiau kad ir kokios sultys būtų naudingos, pakeisti maisto jos neturėtų, tačiau kasdien racioną papildys puikiai.

Mėsos galima valgyti šiek tiek mažiau. Organizmui pakanka, jei mėsa sudarys 16 proc. visos dienos raciono, nes baltymų neštukė gauna ir iš kitų produktų.

Dažna nėštukė klausia apie šokoladą, o jei jo labai norisi? Šokoladas, pasak gydytojo, gali būti nėštukės racione, tačiau juo nepiktnaudžiauti, nes jis stipriai energizuoja organizmą. Mat jo sudėtyje esantys kakavos vaisiai, pienas, cukrus ir kt. medžiagos yra blogai virškinamos, tad užteršia organizmą.

Pasak gydytojo homeopato, jei nėštukė rūpinsis savo organizmu, jis atsidėkos visu nėštumo laikotarpiu puikia savijauta kaip ir turėtų būti visuose nėštumo trimestruose.

Pasirodo, silpnumo, mieguistumo, pykinimo būsima mamytė jausti neturėtų nė viename nėštumo laikotarpyje. Jei ji jaučia šiuos simptomus, vadinasi jos organizme susikaupė pakankamai daug toksinų. Reikia išsiaiškinti šaltinį, iš kurio atsiranda tie "nuodai" arba išsiaiškinti, kodėl nesivalo organizmas.

Būtinai reikia aiškintis priežastį ir nenumoti ranka, kai tie simptomai pasireiškia. Jei jaučiate pirmą nėštumo trimestrą toksikozę, tai jau liga ir intoksikacija, tuomet reikia aiškintis, kokia to priežastis. 

3 GEROS SAVIJAUTOS TAISYKLĖS:

1) Normalus fizinis aktyvumas. Jokiu būdu nereikia sėdėti namie, nes blogės kraujotaka dubens srityje ir vaikutis gaus mažiau deguonies – tai ir vaikščiojimas, ir plaukimas, žinoma, nerikia važinėti dviračiu.

2) Mityba. Valgykite sveiką ir subalansuotą maistą, nes persivalgymas yra blogai.

3) Emocinė būsena. Svarbi ji ir mamos, ir vaiko. Kuo daugiau bendraukite su vaikučiu nuo pat pirmųjų nėštumo dienų, nes kūdikis jau viską jaučia.

Lengvo nėštumo! 

Kad galėtum komentuoti, reikia prisijungti Рrisiregistruok

Nėštumas: svarbiausi dalykai

Planuojate antrą vaiką? 12 dalykų ką reikėtų žinoti

Planuojate antrą vaiką? 12 dalykų ką reikėtų žinoti

Nugaros skausmai nėštumo metu

Nugaros skausmai nėštumo metu

Nėščiųjų arba gestacinis diabetas

Nėščiųjų arba gestacinis diabetas

Kaip padėti sau, kai ima stipriai pykinti?

Kaip padėti sau, kai ima stipriai ...

Kova su strijomis nėštumo metu

Kova su strijomis nėštumo metu

Akušerė skuba į pagalbą

Užduokite klausimą akušerei Ievai

Užduokite klausimą akušerei Ievai

VIDEO: Kaip žindyti sergant?

VIDEO: Kaip žindyti sergant?

Mes už sveiką gyvenseną nėštumo metu

Kuo nėštutei svarbus vitaminas B12?

Kuo nėštutei svarbus vitaminas B12?

Ar tikrai nėštutei nekenkia viena kita cigeretė?

Ar tikrai nėštutei nekenkia viena kita ...

Ar besilaukiant galima gerti žalią arbatą?

Ar besilaukiant galima gerti žalią arbatą?

Kada nėščiajai atliekami genetiniai tyrimai?

Kada nėščiajai atliekami genetiniai tyrimai?

Rebozo skaros - pagalba nėštumo, gimdymo metu ir po jo

Rebozo skaros - pagalba nėštumo, gimdymo ...

Aktuali informacija apie kiekvieną nėštumo trimestrą: spausk ir skaityk

Nėštumo kalendorius: Pirmas trimestras

Nėštumo kalendorius: Pirmas trimestras

Nėštumo kalendorius: Antras trimestras

Nėštumo kalendorius: Antras trimestras

Nėštumo kalendorius: Trečias trimestras

Nėštumo kalendorius: Trečias trimestras

Nėštumo kalendorius

Norėdama sužinoti, kiek savaičių jau laukiesi ir apie tai paskaityti - įrašyk pirmąją paskutinių mėnesinių dieną.
Prisijunk norėdama pamatyti savo nėštumo kalendorių!
Рrisiregistruok