Apie visuomeninį transportą

24. Feb 2015, 11:17 lina_baj lina_baj

Aišku, būtų smagu, kad visuomeninis transportas būtų tokio lygio kaip titulinėje nuotraukoje :) Bet yra kaip yra.

Visuomeniniu transportu su vaikais naudojamės gana retai, jis mums būna beveik kaip pramoga 6-mečiui sūneliui. Viena tikrai pasinaudodavau viešuoju miesto transportu, nes susisiekimas labai geras, bet su vaikais stengiamės ypač gripo sezono metu nevažinėti, nes rizika gana didelė.

Pasidalinsiu savo įspūdžiais su pirmuoju berniuku. Kol sėdėjo vežimėlyje keliavome tikrai ne vieną kartą vasaros metu su vyru, taigi turėjau kas padės įkelti vežimuką, bet gana retai vairuotojas sustodavo prie krašto, kad galima būtų įvažiuoti į žemagrindį autobusą, na ką padarysi, vežimukas sėdimas buvo lengvas, viens du ir viskas. Yra padarytos ir specialios vietos vežimukui pritvirtinti (skirtos tiek ir neįgaliesiems), tad vietos pastatyti ir pravažiuoti naujuose autobusuose tikrai yra, be to tvarkaraštyje būna pažymėta, kada važiuoja žemagrindis autobusas. Pamiršau paminėti, kalbu apie Kauną.

Vėliau, kai berniukas jau kiek paūgėjo pats pradėjo prašyti važiuoti tą didele mašina (autobusu), tad važiuodavome pas ką nors į svečius ar į miestą. Vietas mums žmonės užleisdavo, visada stengdavomės sėstis prie lango ir gėrėdavomės vaizdu už lango.

Tikrai yra tekę važiuoti ir piko metu, jau ne tik pramogai, tada taip romantiška nebūdavo, stengdavomės atsisėsti, kad negriūtumėm, ir nusisukti, jei kas kosėdavo ar čiaudėdavo. Na bet dalis dar yra supratingų žmonių, kurie leidžia su linguojančiu mažiuku prisėsti. Be to man privalumas – elektroninis bilietas – nereikia krapštyti centų, visada turiu pasipildžiusi į priekį, tik prabrauki ir eini tolyn.

Teko važiuoti viešuoju transportu ir besilaukiančiai su pūpsančiu pilvuku, tai žinokite kaip bebūtų keista, vietas visus kartus užleido kokie 10-tokai, 11-tokai vaikinukai, net palaikė vietą, kad kiti nesisėstų ir sakė, eikit sėskit jūs. Gal auga nauja džentelmenų ir supratingų vyrų karta? Labai tuo džiaugčiausi...

Yra tekę išbandyti ir tarpmiestinį transportą – vykome dviese su dvimečiu sūnumi pas senelius į Preilą. Įspūdžiai labai puikūs – naujas kondicionuojamas autobusas, buvo dirželiai prisisegti, kadangi vaikučiui kelionė nekainuoja, sėdima vieta jam nepriklauso, bet mums leido sėdėti atskirai ir patogiai, vairuotojas paprašytas išleido mus toje vietoje, kur mūsų jau laukė seneliai (nors neturėjo ten stoti). Ir vaikui labai patiko, nes sėdėjome priekyje prie vairuotojo, tai jam buvo labai įdomu stebėti, kaip kilnojasi vairuotojo sėdynė, kaip ką vairuotojas junginėja, bet visai nesiveržė stotis ir ramiai prasėdėjo, prasnaudė ilgą kelionę. Išbandyta ir rekomenduojama.

Taip pat kėlėmės keltu ir plaukėme laivu. Čia jau be klausimų labai smagu, nes galima stovėti ir stebėti jūra, žuvėdras, visai neprailgsta ir smagu.

Lėktuvo nebandėme, gal dar viskas ateityje, tad įdomu kitų mamyčių įspūdžiai ir patarimai.