ASTOS blogas: Planuojame šeimos pramogas

16. Feb 2013, 08:00

Mintyse buvau sudariusi sąrašiuką, kur artimiausiu metu išsitempti šeimyną, kad pailsėtume nuo darbų ir kiek prasiblaškytume.

Taigi per mėnesį po kokius du punktus žadame įveikti, o paskui bus naujas sąrašas.

1. Geležinkelių muziejus. Šiame jau apsilankėme šį savaitgalį. Pijus jau ne kartą važiavo traukiniu pas močiutę, tad buvo įdomu ir vėl po stotį pašmirinėti, į traukinius pasidairyti. Muziejaus ekspozicija nedidelė, bet visai įdomi ir 5-erių metų vaikui neprailgsta. Atskira salė skirta vaikams – ten gali traukinukų maketus apžiūrėti, papiešti, knygutes pavartyti. Bilietai suaugusiems – 4 Lt, ikimokyklinio amžiaus vaikams – nemokamai.

2. Žaislų muziejus. Šį žadame aplankyti artimiausiu metu. Kai orai prasti, smagu pramogauti po stogu. Planuodama šeimos pramogas žiūriu, kad vaikui būtų įdomu. Anksčiau nelabai ir vaikščiojome po muziejus ar parodas, nes sulaikyti vaiką vienoje vietoje – sunku. Tačiau jis auga, smalsumas didėja, tad pamažu atrandame naujas vietas visi kartu.

3. Botanikos sodas. Vingio parke lankomės visais metų laikais – vasarą smagu pasivaikčšioti, vaikas išsidūksta su dviračiu, žaisdamas aikštelėje su kitais vaikais, žiemą čiuožiame nuo kalnelių. Tiesa, dar nesilankėme Botanikos parke, tad planuojame apsilankyti vasarą, kai augalus galima pamatyti visu gražumu.

Būtinai apsilankysime ir kitoje šio parko dalyje, kuri įsikūrusi Kairėnuose. Girdėjau, ten labai gražu, kai žydi daugybė rūšių tulpių. Pasikviesime ir draugus – būtų smagu surengti kokią iškylą.

4. X-Planet. Į tokius pramogų parkus paprastai nevaikštome, Pijus buvęs tik kelis kartus, per vaikų gimtadienius. Todėl baisiausiai nori švęsti čia gimtadienį. Kadangi į būrį vaikai vis tiek nori tik dūkti, tai greičiausiai jo gimtadienis čia ir vyks. O kitu laiku išsidūksta jis lauke ar kaime.

5. Norviliškių pilis. Žadame šioje pilyje apsilankyti sekmadienį, kai rengiame viduramžių stilistikos pietūs. Ekskursija po pilį, įdomūs pasakojimai, neįprasti pietūs – turėtų būti nuostabi diena.

6. Teatras „Lėlė“. Pijus matė kelis lėlių spektaklius, bet jie atvykdavo į darželius. Žinau, kad teatro scenoje – įspūdis daug geresnis. Tiesa, darželio auklėtojos minėjo, kad mažesni jautriai reaguodavo į lėlių pasirodymus, ypač raganų, vilkų, tad ir į spektaklį eisime pirma ramesnį. Manau, teatras – labai įtaigi forma vaikams pateikti įvairias tiesas apie gyvenimą, įspūdis išlieka ilgam.

7. Tebūnie naktis. Kai birželį vyksta ši kultūrinių renginių naktis, stengiamės išsirinkti kelis renginius ir apsilankyti. Pirmais metais buvome ekskursijoje po Vilniaus universiteto centrinių rūmų biblioteką. Nors Pijui buvo tik treji, surado, ką veikti – prisigretino prie vaikinų, grojančių senoviniais muzikos instrumentais ir gavo išbandyti. Drąsiai reikalavo pasižiūrėti ir pro varpinės langelį, nes norėjo pamatyti miestą.

Pernai 4-erių labai džiaugėsi lėlių spektaklio pasirodymu ir žibintų gaminimu. Iki šiol turi j į namuose, o spektaklį taip pat aplankysime.

8. Planetariumas. Išsirinksime pagal amžių tinkančia programą ir su šeima nukeliausime pasidairyti į žvaigždes. Pati buvau kažkada su klase, mažai ką prisimenu, tad  bus proga augant Pijui vėl viską prisiminti.

9. Klaipėdos jūrų muziejus. Kai pirmą kartą lankėmės, Pijus dar buvo mažas ir nieko neprisimena. Už tai dabar net spirga, kaip vėl nori vasaros, nori prie jūros (šitą tai prisimena) ir nori pamatyti gyvūnus. Gyvūnai jam labai patinka, prisimena visokius, kokius per laidas matė, apie kokius v knygeles skaitome.

Vasarą lankėmės zoologijos sode, o žiemą pamatęs per žinias, kad baltasis lokys Kasparas susirgo, labai nusiminė. Kartais prisimena viską taip smulkiai, kad net stebina, o štai jam nesvarbių dalykų visai neima į galvą, pavyzdžiui, ką valgei šiandien darželyje.

10. Kol kas liko tuščias. Gal mamytės turėtų rekomendacijų, kur galima būtų nueiti, smagiai praleisti vaiką su 5-erių metų vaiku?

Smagių pramogų jūsų šeimoms!

Asta

18. Feb 2013, 15:50

djdovile, pramogos, kurios tiktų visai šeimai - taip pat mano iniciatyva vyksta. Dar vyrą įkalbinėti tenka, įtaigiai papasakoti, kas ir kaip 😀
Reikės neužmesti ir jūsų minties apie papasakojimą aplankytų vietų 😉

18. Feb 2013, 15:47

motinysteveza, smagu būtų ir jūsų sąrašiuką pamatyti, ir kitų mamyčių - nepritrūktume minčių laisvalaikiui su šeima 😀

16. Feb 2013, 13:51

Kaip smagiai laiką leisite, mes deja, neturime tokios veiklos, pas mus šeimoje viskas ekspromtu vyksta, mano iniciatyva 😉

16. Feb 2013, 12:46

Asta ar Jūs turit šaunių idėjų. Gal galėtumėt vesti rubrikėlę. Lankytinos vietos ir rašyti įspūdžius. Būtų labai ydomu. Atsiliepimus su išsamiais aprašymais ir pastebėjimais.

16. Feb 2013, 12:37

Labai patrauklus sąrašiukas. Šaunuoliai.

motinysteveza motinysteveza 16. Feb 2013, 10:58

o kaip įdomu. aš taip pat sudarinėju tokius sąrašus 😀 kol kas muziejai, ar renginiai, bet gražėjant orams galimybės plėsis 😀 gal man reiktų pasekti pavyzdžiu irgi sudaryti tokį sąrašą savo blogui 😀 nes į dešimtą vietą galėčiau pasiūlyti dar bent 10 vietų vertų aplankyti 😀