Reikalingiausi atostogų daiktai

02. Jun 2015, 13:00

Mūsų pirmos šeimyninės atostogos užsienyje įpūsėjo. Turbūt ne tiek svarbu, kur atostogauja šeima, bet jei ji kartu leidžia laiką, galiu garantuoti, kad atostogos bus nepamirštamos.

Taigi šiaip ne taip susikrovėme lagaminus ir išskridome į Turkiją vasaros ieškoti. Po pirmo pasibūvimo čia, labai norėjau grįžti, nes man atostogos yra gulėjimas prie jūros be rūpesčių. Žinoma, šį kartą mes jau išvažiavome su "rūpesčiu" ir tos šeimyninės atostogos jau visai kitokios, bet šį kartą ne apie tai.

Kaip man sekėsi krauti lagaminus? Žinoma tik Mamyčių klubo pagalba pavyko susikomplektuoti tinkamą jo turinį. Mes trys sutilpome į 2 x 20 kg. lagaminus.

Daiktai, kurių iš tiesų prireikė:

1) Fotoaparatas / videokamera, nes atostogų akimirkų nepakartosi, o prisiminimas ateičiai liks neįkainojamas;

2) Kremas nuo saulės;

3) Kepurė nuo saulės;

4) Įvairūs drabužėliai, kad ir ne daug, bet visokie (ir ilgomis rankovėmis, ir trumpois, ir šortai, ir kelnės, o praktiškiausi tamsūs / margi. Papludimyje man labai pravertė itin ploni marškinėliai ilgomis rankovėmis kaip apsauga nuo saulės);

5) Daugiausiai 2 poros batukų;

6) Sauskelnės (bent mes įsidėjome per mažai, o artimiausias prekybos centras už 2 km, pasirinkimas menkas, tad gailimės nepasiėmę žinomų, išbandytų, gerų);

7) Drėgnos servetėlės;

8) Vežimėlis - skėtukas (ir daiktams pasidėti, ir vaiką migdyti apelsinmedžių pavėsy, taip pat keliaujant pasivaikščioti. Prieš išvykstant domėjomės vežimėlių nuoma, bet pigiau vis tik buvo vežtis savo, net ir esant rizikai, kad skrydžio metu jį gali sulaužyti. Beje, pakalbėjusi oro uoste su kitomis mamomis, sužinojau, kad yra net specialių vežimėlių lagaminų, kurie apsaugo vežimus nuo sužalojimų);

9) Pripūčiamas baseinukas (nei vienas kitas pripūčiamas daiktas taip nepasiteisino, kaip šis. Jame greitai įšyla vanduo, galima sugalvoti daug žaidimų ir veiklos, nuplauti rankas, kojas...);

10) Smėlio žaislai;

11) Kamuolys;

12) Plona anklodė / skara (esant reikalui susukti, nušluostyti, užkloti, pakloti);

13) Gertuvė;

14) Ūkinio muilo gabalėlis (nors mūsų viešbutis teikia skalbimo paslaugas, bet jos tokios brangios, kad labiau apsimoka pirkti naujus drabužėlius, tad iš tiesų labai labai pravertė įsidėtas ūkinio muilo gabalėlis);

15) Vaistinėlė (nors mums jos neprireikė, bet be jos nevykčiau ir į kitą kelionę, nes staigiai prireikus nežinočiau nei kokius vaistus pirkti, nei kur jų ieškoti, tad pirmos pagalbos vaistinėlę verta turėti po ranka).

Ko visiškai neprireikė:

1) Visokių kitokių žaislų, knygučių, dėžučių, nes ir be jų pilna veiklos (akmenukai, smėlis, šiukšlių dėžės, kanalizacijų šuliniai, suoleliai, kitų vaikų žaislai, jungikliai, seifo mygtukai, durys ir pan.);

2) Rankšluosčio (neprireikė dėl to, kad juos davė viešbutyje, įskaitant ir vaikui);

3) Prausiklių, kremukų ir kitokios vaikiškos kosmetikos (dažniau būnam šlapi nei sausi, nėra kada tepti);

4) Papildomai įsidėtų užkandžių (nors įsidėjau iš ties labai nedaug, bet visiškai nesunaudojom);

5) Plančetės, kaip vaiko užimtumo priemonės.

Aš pati visiškai neturėjau laiko atsiversti įsidėtos knygos, nes visas laikas skiriamas bėgiojimui paskui Adomą, žaidimams ir šeimai :) Taip pat nepanaudojau įsidėto pripūčiamo čiužinio, nes paplūdimyje, vėl gi, visas dėmesys mažajam :) Aukštakulnių taip pat neavėjau, tiesiog nebuvo nei progos, nei galimybių. Pats patogiausias mamos komplektas: marškinėliai, šortai, tapkės.

Dėl prasto interneto ryšio negaliu su jumis pasidalinti atostogų akimirkomis, bet jos tikrai bus! Užsukit į Mamos rašo blogą

03. Jun 2015, 21:17

Cha cha.. as vakar veziausi knyga prie juros su vaikais.. irgi neatsiverciau😃

Goda_Mamyciuklubas.lt Goda_Mamyciuklubas.lt 02. Jun 2015, 15:19

Kaip naudinga! Kiekvienai manau individualūs poreikiai, o aš juodai pavydžiu tokio ramaus šeimyninio poilsio, reikėtų kada ir man į tokį leistis 😀
Laukiam grįžtant!

Liucyte Liucyte 02. Jun 2015, 15:04

Oo, kaip jums gera 👍 😀
Ačiū už sąrašiuką, - jis pravers netgi šiemet pirmąkart rengiantis prie jūros 😀