Vaikystės gidas: savaitgalis "laukiniame" paplūdimyje

06. Jul 2015, 21:41

Uh.. na ir savaitgalis.. Pavyko apsaugoti galvas ir odą nuo saulutės bučinių? Tikiuosi, kad taip.

Mes tik praėjusios savaitės viduryje susizgribom, kad turėsime net tris laisvadienius. Žinoma, naivu buvo tikėtis rasti kokią laisvą sodybą prie ežero ar pan. (apie paplūdimį net nesvarstėme, jau buvo aišku kad nebus vietos kur rankšluostį patiesti), tad kilo mintis čiupti palapines ir lėkti aplankyti Latvišką laukinį paplūdimį.

Kažkada labai seniai, kol dar neturėjome savo brangiausio turto, lankėmės šiame paplūdimyje su draugais. Apsistojome kempinge, 50 m nuo paplūdimio. Paplūdimyje nebuvo nė gyvos dvasios - absoliuti palaima.

Šį kartą tikėjomės kažko panašaus.. Et naivuoliai :)

Nuvykome į Pape kaimelį, į tą patį kempingą (http://pukarags.lv/lt/kempings-lt.htm). Kainos.. kaip čia pasakius. Mes už dvi palapines, tris suaugusius ir du vaikus sumokėjome 18 Eurų.. Įvažiavus į teritoriją netekau žado.. Palapinė prie palapinės, automobilis prie automobilio.. Ir visi lietuviai ! :) :) Šiaip ne taip įsispraudėme tarp dviejų automobilių. Stovėjau ir galvojau.. įdomu kur reikės pasidėti maistą.. Nuotaika subjuro.. Laimei, po poros valandų vieni kaimynai išvažiavo, atsilaisvino vieta - bent stalą vakarienei buvo kur pasidėti.

Visas nepasitenkinimas dingo lyg burtų lazdele pamojus kai įžengėme į paplūdimį. Jis platus ir ilgas. Nors ir visas kempingas lietuvių ten susirinko, vietos tikrai buvo per akis ir nereikėjo niekam ant galvos lipti. Galima buvo ir tinklinį pažaisti (įrengta tinklinio aikštelė) ir saulės voniomis pasimėgauti, ir iki arbatos šiltumo įkaitusioje jūros "pelkėje" pasiturkšti.

Kempinge įrengti dušai, virtuvėlė, vidaus ir lauko tualetai (pastarieji, beje, po aktyvios lietuviškos nakties plaukė.. brrr :), vaikų žaidimų aikštelė, krepšinio, futbolo, tinklinio aikštelės, mini golfas, galima išsinuomoti dviračius. "Bėda" tik tame, kad savaitgalis buvo itin karštas, tad visai nesinorėjo aktyvių užsiėmimų. Didžiausias malonumas buvo sėdėti paplūdimyje po skėčiu, maloniai glostomam švelnaus vėjelio..

Baiminausi kaip mano vaikai "išgyvens" naktį palapinėje - vis gi pirmas kartas. Nepaisant mano baimių, viskas praėjo puikiai. Jie negirdėjo trankaus "koncerto" vykusio iki paryčių paplūdimyje (kažkokie lietuvaičiai ir kolonėles atsitempė ir garsiakalbius), užtat aš gulėjau antklode užsiklojusi galvą ir tyliai murmėjau ant viso lietuviško jaunimėlio :) :) Širdis nuriedėjo į kulnus kai palapinę apšvietė automobilio šviesos. Mintyse net maldelę sukalbėjau, kad tik koks prisiragavęs lietuvaitis neužvažiuotų ant palapinės. Laimei viskas baigėsi gerai.

Antra diena buvo dar karštesnė. Tiek saugojau vaikus, kad nenudegtų, jog pamiršau pagalvoti apie save :) Paplūdimyje sedėjau po skėčiu, o šmirinėjant po teritoriją (maisto ruošimas, stovyklavietės tvarkymas) visai užmiršau, kad saulė ne itin švelniai bučiuoja :) Bet nieko.. skausmas jau praėjo, liko laukti - nusilups ar ne :D

Grįžome baisiai pavargę, bet pilni gerų emocijų. Pakeitėme aplinką, vaikai patyrė naują "pirmą kartą" - miegą palapinėje. Nusprendėme, kad grįšime ten dar kartą.. tik gal kai bus vėsiau.. ir geriau paprastą savaitės dieną :)

Kaip jūs išgyvenote šio savaitgalio karščius? :)

07. Jul 2015, 15:57 Vinga

Šventė vyko vienos vilos pušyne, tai ganėtinai gaivu ten buvo. Tik ceremoniją prie jūros teko saulutėje atlaikyti, bet visumoje buvo gerai. O uždaroje teritorijoje ir žmonių masės nesijautė. Nors sekmadienį ryte sugalvojome iki Palangos tilto nueiti, tada supratome, kokia masė žmonių ilsisi. 😀

07. Jul 2015, 15:18 Laiminga mamytė

Oi karštos vestuvės pasitaikė jums 😃 Palangoje įsivaizduoju apskritai uždusčiau nuo žmonių masės 😀

07. Jul 2015, 14:28

Pamenu, kad kažkada artimieji vykdavo į Karklę ir džiaugdavosi ramybe, laisvu pajūriu, o dabar ten irgi žmonių būna daug. Pradėjo važinėti į Papę, tai šiuo metu jau irgi sako, kad daugiau tautiečių šią vietą atrado. Mes su vyru prieš 6 metus ilsėjomės "Nemo" kempinge netoli Jūrmalos. Tai kempinge mašinų buvo, bet pajūryje masės žmonių nesijautė. Šiemet bandysime keliauti nuo Rygos link Estijos, tai žiūrėsime, kokia ten situacija pajūryje. O mes šeštadienį Palangoje atšokę draugų vestuves, likusias dienas ramiai leidome senelių sodyboje. 😀

07. Jul 2015, 13:28 floryte

Man tikrai labai patiko Latvijos paplūdimys, tiesa labai akmenuotas, bet geriau akmenukai nei žmogeliukai 😀 Ir šiaip, manau jei ne tiek išeiginių ir ne toks karštas oras, žmonių nebūtų tiek buvę.

floryte floryte 07. Jul 2015, 10:28

Mūsų šeima pirmenybę taip pat atiduoda Latvijos pajūriui (dėl tos pačios priežasties - nėra žmonių kamšaties). Šiuos karščius mudvi su dukryte atlaikėme namie. Kai labai karšta - kambaryje, o vakarop - kieme😀

lina_baj lina_baj 07. Jul 2015, 10:25 Vinga

Dabar visi rekomenduoja Papę, tai matyt reiks vėl naujų vietų ieškot 😀)) Mūsų kiemukas toks mažiukas, bet vis vien savas 😀 Mes irgi jau tris metus juo džiaugiamės 😀))

07. Jul 2015, 10:09 lina_baj

Ech.. turėčiau aš namą.. niekas manęs neiškrapštytų iš kiemo 😃 Deja.. sedėt bute tarp keturių sienų visai nesinori 😀 Užtat ir lėkėm toliau nuo lietuviškų paplūdimių, tikėjomės, kad ten bus ramiau.. pasirodo daug kas mąstė taip kaip mes 😃

lina_baj lina_baj 07. Jul 2015, 09:58

Mes turim tradiciją per tokius ilgus savaitgalius prie jūros ar prie ežero nevažiuoti 😃 Namie ar prie namų tada būna ramuma, mašinos beveik nevažinėja, maudaisi baseiniukyje, kepiesi mėsytę, sėdi ramiai vakare prie žvakės... Nes po kelių tokių bemiegių, kai irgi mašinos šviesos apšviesdavo palapinę ir girdėdavosi saulių paišymas... Nusprendėm, jog mūsų nervai gali ir neatlaikyti 😃