Mamyčių klubas
RU
LV
Motinystės išmokos – po 1800 litus

 

Valstietis liaudininkas Konstantas Ramelis parengė Ligos ir motinystės socialinio draudimo įstatymo pataisą, kuria siūlo mokėti visiems vienodas motinystės išmokas – pirmais vaiko auginimo metais jos siektų 1800 litų, antrais – 1400 litų.

 

Šiuo metu teisinis reguliavimas motinystės (tėvystės) pašalpos dydį sieja su buvusiu uždarbiu – pirmais vaiko auginimo metais mokama 100 proc. kompensuojamo darbo uždarbio dydžio pašalpa, antrais – 85 proc. Nuo liepos ši pašalpa mažėja iki 90 proc. pirmais vaiko auginimo metais ir 75 proc. antrais.

 

K.Ramelis tvirtina, jog jo siūloma pataisa, kuri įtvirtintų fiksuotą pašalpos dydį, užkirstų kelią sukčiavimo atvejams, kuomet prieš motinystės atostogas dirbtinai padidinami atlyginimai.

 

Minėtą sumą (1800 Lt) jis sako pasirinkęs kaip valstybės skiriamų lėšų vieno vaiko globos namuose išlaikymo vidurkį, o kaip vieną teigiamų pasekmių sako sumažėsiant vaikų namams atiduodamų vaikų skaičių.

 

„Vienoda suma nepriklausomai nuo gauto atlyginimo pasirinkta todėl, kad įstatymo tikslas yra skatinti gimstamumą, o gimę vaikai visi lygūs. Manoma, kad sumažėtų atiduodamų į globos namus vaikų skaičius, nes išmokų dydis, ypač tėvams, gaunantiems mažas išmokas, leistų vaikus auginti namuose", – aiškinamajame rašte teigia K.Ramelis.

 

BNS; delfi.lt

Licencija CC (creative commons) - Puslapyje "Mamyčių klubas" pateiktą informaciją leidžiama publikuoti tik nurodant šaltinį ir aktyvią nuorodą į originalą nekomerciniams tikslams.
Norint komentuoti, reikia prisiregistruoti!
 
04.03.10 16:33
skaitau as cia skaitau ir nesuprantu rasot viena per ta pati, man butu didelis dziaugsmas kad po 1800lt moketu man ir mano vaikuciams butu daug lengviau pragyvent. nes musu pajamos per puse mazesnes:( as PRITARCIAU
169470
0
1267713217
 
26.02.10 10:58
Juodduke, nuosirdziai tave uzjauciu.Viena vaikeli augini ir vargo nemazai, o du dar sunkiau.Matai,kokia musu valstybe,kaip gerai pasirupina zmonemis.Mane juokas ima kaip jie lyginasi su kitomis salimis, tegul patyli.Ten zmones netenka darbo gauna normalias pasalpas, apmoka mokesciu, o pas mus maza suma,jiems dideli pinigai.Tegul patys pabando uzauginti du vaikelius is 95lt.Laikykis, stiprybes tau!
159626
0
1267174699
 
25.02.10 17:28
as laukiuosi dvynuku,is ponios valstybes turesiu gaut uz vaikeli po tuos 95lt,nes nuo 2009 sausio stoviu birzoj ir darbo prosvaisciu nebuvo gauti,todel pasikeitus istatymams niekaip man neisejo isdirbt is dvieju metu,vienerius metus,nors niekas neziuri y tai kad pries netenkant darbo dirbau ne vienerius metus ir net paskutinius dviem etatais.Valstybe tyciojasi is mamu ka as galesiu duoti dviems savo vaikuciams uz tuos 95lt?
158683
0
1267111713
 
25.02.10 15:02
Netikiu, kad taip butu...Jau dabar skriaudzia, kaip tik ismano,paskutinius pinigelius atima.
158286
0
1267102976
 
uike *
24.02.10 10:54
as nepykstu labai klysti as susitaikiau seniai su savo gyvenimu, tik jums kaip pavyzdi parasiau, kad reik nebumbet, gal tas lojimas ir per stiprus zodis, bet kad pereikti per visas temas tik ir skundziasi, viena ant kitos varo.jei tik tema liecia motinystes pasalpas, na tai ir varymas viena tai gauna kita tai.as gavau tai ka valytoja tuoletus plaudama uzsidirbau dar ir toki darba eiciau dirbt jei envisa darbo diena kad tik lita i namus, ir jau neziurau ka man valstybe duos
156332
0
1267001660
 
siga77 *
24.02.10 08:09
Uike, suprantu, kad tau sunku, bet nereikia ir pykt ant viso pasaulio. Is paprasciausios diskusijos tu padarai sitokia tragedija. Parasei savo komentara ir gana, bet nereikia cia musu sunim laikyt. Paziurek kaip pati elgiesi.
156063
0
1266991767
 
uike *
23.02.10 21:02
tad man jau pikta kad jus veina ant kitos tik varot ir varot.eikit i seima va ten varykit prie langu gal taip ka ir islostum, bet ne vienai eit o visoms reik
155849
0
1266951726
 
uike *
23.02.10 21:00
beje musm net tu 30 ar 60pampersu i menesi nekonpensuoja nes musu liga tiesiok neieina i konpensuojama sarasa.misini uz 200lt pirkom prasem malone skonpensuot iki metu sutiko valsttybe konpensuot, bet ir tai reikdavo dasipirkt NEOCATE jei kuri zinot nemeluoju 190lt 400g
155845
0
1266951612
 
rugile *
23.02.10 20:59
man atrodo, kad tuoj isvis niekas nebegimdys...ir musu didziai garbinga tauta isnyks lyg dumas...
se tau kad nori europos sajunga ;)
155844
0
1266951548
 
uike *
23.02.10 20:57
na jus zinot tikrai nediskutuojat, o jau lojat, nesamone ta padarys, ana o ne karto nepagalvojot mes cia diskutuosim ar nediskutuosim, nuo to nieko geriau nebus.nenoriu cia jokiu izuojautu, auginu vaika neturint storojo zarnyno, istatymuose ligu sarase toks atvejas neitrauktas, jam pritaiko kitokia diagnoze(kazka panasaus iesko raso plonosios zarnsos idromas, kiek intere radau tai vezys) kai mane mirs dave sunkia negalia slauga, o dar kai jis gyvena ir vystosi normaliai, bet pusantru metu kakojo i maisiuka i darzeli neleidziu nes maista taikyt ir kakoja 5-20kart sunta, ismatos tik tyrele vanduo.ir ardziausi kaip gali nuimt slauga kaip gali nuimt pirma grupe jei negaliu eit i darba.ardziausi ardziausi ir ka skundziau komisija i vilniu islosiau nieko, tokie lietuvos istatymai dziaugtis, kad vaikas is vis gyvena.ir cia tas pats kad jus vis verkslensit niekas nepasieks, niekas musu neklausys.manot as nuvadziuociau i sveikatos ministerija,ar pas prezidente isklausytu? niekam neidomus siais laikais kitu bedos.net buvau girdejus tau gerai vaiaks gauna grupe tai pinigai dideli, man nereikia tos grupes noriu sveiko vaiko, nes ji pagimdziau ir savaite turejau sveika vaika, tik virusas taip padare.o tam vaikui ir daugiau reik visko nei paprastam.uiz tad jau ismokau neverkslent.man net 52lt nepriklauso nes issikovojom sunkia negalia gaunu tukstanti, nors puse ju vien pampersam isleidziam vyras dirba ir musm virsija 525lt ne sva vaikas su liga.tad dziaukites, kad turit sveikucius vaikus, paaugine metus ar du galit leist i darzeli eit i darba ir gyvent normalu gyvenima
155840
0
1266951447
 
siga77 *
23.02.10 20:20
Uike , nekalbek uz save. Nei vienos nera cia lojancios, mes tik diskutuojam, tam ir yra komentarai :)
155799
0
1266949240
 
uike *
23.02.10 18:54
ir zinot is vis tuoj 40m tik vaikus gimdysim ens nori mazinti jaunimui algas aji neturesi stazo gausi tik minimuma tad va o kur tik bbaigus ta staza susiveikt, nusipirkt gal kur rieks:)
155615
0
1266944048
 
uike *
23.02.10 18:51
nelokit mamos o klausykit zinais niekas taip cia nepadarys o mazins dar syki ir ne is 12men o 24men ims staza mamos tad nera cia ko rietis del sio straipsnio:)
155611
0
1266943905
 
rugile *
23.02.10 16:21
O ir siaip nesazininga yra suvienodinti pasalpas, vieni mokejo labai didelius mokescius visa laika, o kiti mazus, cia tas pats kas dvejetukininkui rasyt gerus pazymius uz neatliktus namu darbus...
155328
0
1266934902
 
rugile *
23.02.10 16:15
Taip ne vien, bet tiesiog visko nereikia tiesiogiai suprasti ;)
155322
0
1266934521
 
23.02.10 15:35
Atleisk rugile už pastebėjimą, bet nevien asocialios ir turtuolių šeimos Lietuvoje gyvena...
155263
0
1266932115
 
rugile *
23.02.10 15:02
O gal seimunam reiketu susimazinti algas iki 1800 ir is tu paciu automobilius nuomotis ir reprezentacinem islaidom naudot?..
155179
0
1266930167
 
rugile *
23.02.10 14:59
Parazitai ir tiek, tai gal jie noretu paskola uz busta apmoket tuos du metus, kad nereiketu eit i gatve ubagaut? As viena auginu vaika ir laukiuos antro, su tokiu istatymu, jie mano situacijoje esancias mamas privers atiduot vaikus augint valstybei, nes eiti dirbti ir moket pinigus auklei...o ir darzeliuose vietu nepakanka ir maziuku nepriima. O siaip, as tai suprantu taip, kad reikalingi asocialu vaikai, kuriuos tevai paaugins iki 2m, o po to atims tevystes teises ir Lietuva tures ateiti juodadarbiu negru vietines reiksmes arba gales vaikus isnaudoti parduodami...
155169
0
1266929942
 
ritune *
23.02.10 14:07
Tų 97lt jau dabar nėra, o ir tuos 52lt neskiria visiems, nes skaičiuoja praėjusių metų pajamas, ir niekam nerūpi, kad šiuo metu pvz. mama jau negauna nieko už vaikelį, ar kad vyras mažesnę algą gauna nei praėjusiais metais.
155037
0
1266926857
 
siga77 *
23.02.10 13:49
Nereikia ir tiketis is pasalpu pragyvent. Jeigu jums labai jau idomu, as nei puse to 1800 negaunu, o gimus antram, gausiu ir dar maziau. Bet nesiskundziu. Man paprasciausia nepatinka toks "komunistinis" istatymas atimti is daugiau turinciu ir padalinti visiems.
154995
0
1266925784
 
23.02.10 12:30
Tikras lietuvis - džiaugiasi kai dega kaimyno namas, juk svarbu ne jo :)
154810
0
1266921016
 
23.02.10 12:29
SIGA77- Jo, pakalks mamoms tų 97 litų per mėnesį :D Alio - nuo liepos men kiek zinau jie perpus mazinami, tai nieko isgyvens jos iš tų 53lt per menesį - nes jei esi bedarbis, tai tau nei valgyt, nei mokesciu moket nereikia žinok.. Nedirbantis žmogus- pagal tave nelabai ir žmogus. Beje ir bedarbiai moka pinigus- ir už gydymą, ir uz paslaugas visokias - uždyka žinok niekas nieko neduoda. Bet žinoma kai šiltai sėdi, kiti visi nulio vietoj - toip mastantys ir seime sedi - verkia kai iš jų atima pora centų, o kai atima iš tų iš kurių nera net ką atimti - tai patys tie vargšai kalti... Žiauru.
154806
0
1266920958
 
23.02.10 11:37
uike, stiprybes tau.
154655
0
1266917865
 
23.02.10 11:36
matyt jai pilnas uzpakalis yra, kad nebezino kaip cia vaizduotis reikia.Tikri Lietuviai tokie ir yra, kaip siga77.Teisingai pasakei laurora! Matyt tetukai viska dave ir cia mala nesamones savo.Ir aiskina, kaip ka reikia daryti ir t.t. Uike irgi teisingai pasakei.Nebijok siga77 is taves tos mamos nepavogs ne cento.Gali buti rami!
154653
0
1266917806
 
uike *
23.02.10 11:36
bet deja nesam kokia asociali seima, nes akd ir bedarbe mes be vaiko negalios nieko is valstybes negauan net ateme 52lt ir tuos
154652
0
1266917798
 
uike *
23.02.10 11:36
as ir bedarbe ir ka man daryt, pinigu neturim,dar aisku vaiko negalia ir pinigas, bet geriau simta sykiu eiciau i darba ir padeciau seima islaikyt, kad tik vaikas butu sveikas, bet deja taip nebus.kodel man taip gyvenimas skyre ir saves klausiu.
154650
0
1266917762
 
23.02.10 11:05
siga77 labai nusiteikusi pries bedarbes. jei jau nedirbanti, tai neturi teises turbut net gyvent, o ka jau kalbet apie gimdyma ir pasalpu gavima. visiems visko gali atsitikt. zmogus, gyveni ir nezinai, kas taves laukia - ar milijonas loterijoj, ar zlugdancios permainos. yra patarle: "neatsizadek tiurmos, kupros ir ubago lazdos". tad nereikia cia vaizduoti dirbancios ponios, pries kuria bedarbiai =bomzai, valstybes biudzeto vagys ir t.t.
154551
0
1266915943
 
uike *
23.02.10 10:35
siga77 tu mane prajuokinai vienkartine 1000lt gauni ri 97t pakanka pati logiskai pamastyk kas pakanka
jei neturi aks atiduso vezimo lovytes, patalyne stai zu ta veinakrtine viska susiperki ir tai dar nelabai uztenka o kas men 97lt uzteks pampersam ir neduok dieve mama netures pieno misini pirkt kurio bereos dezute pigaiusia apie 20lt pampersu pigiausiu yra bet ne visi vaiko odelei tinka,
154456
0
1266914131
 
siga77 *
23.02.10 10:10
Pritariu, volunge. Net keista, kad tokia nesamone sugalvoja seime sedintys zmones.
154399
0
1266912620
 
23.02.10 10:05
Kas cia per nesamones :D Skaitau ir nezinau, ar cia juoktis, ar verkti, kad tokie "genijai" istatymu pataisas kuria :D Ar jie logini, ar bent apskritai kazkoki mastyma turi? Taigi butu dar viena didziule ir labai akivaizdi spraga. Kas leidzia tokias nesamones viesai publikuot? Reiktu is karto suplesyt ir i siuksline, o ne galvas zmonems kvarsinti. Ta musu vargse Lietuva kazkokiu cirku virsta, tik mazai kam juokingu.
154385
0
1266912341
 
23.02.10 09:20
vilniete tuos 97 lt gaus tik tie kurie isvis negauna is sodros pinigeliu ir tos seimos kuriu 1 asmeniui pajamos nevirsija 540 ar kokia ten tiksli ta suma.... visi kiti negaus...
154328
0
1266909620
 
siga77 *
23.02.10 08:46
Kristullia, ir mazinant etatus galioja tas pats istatymas - perspeti darbuotoja mazdaug pries 2 men.
154302
0
1266907606
 
siga77 *
23.02.10 08:39
Iseitine bet kokiu atveju tau butu priklause ismoket, nereikejo taip nusizemint. Darbdaviai nevisagaliai ir yra intanciju kurios gina ir darbuotoju teises. Dabar motinestes pasalpa skaiciuoja is 12 men., taigi, kazkiek tos pasalpos vistiek gausi, kad ir dabar nedirbi. O visai nedirbancios gauna vienkartine pasalpa apie 1000 lt. ir plus po 97 lt. kas menesi, kaip nemokejusioms visai jokiu mokesciu, manau, pakanka. Ir taip biudzetas tuscias.
154296
0
1266907177
 
22.02.10 22:15
na aš einu turėdama šiokį tokį užnugarį į biržą, kitaip ir nulis sveikų būtų . . .
154121
0
1266869744
 
22.02.10 22:03
birza irgi nieko negali pasiulyt. gal dar kokiam vilniuj ar kitam didmiesty ir yra to darbelio, bet tik ne provincijoj :(
siaip dabar jau nebeieskau darbelio, nes niekas nebepriims su pilvu+i dekreta uz menesio reiktu eit
154104
0
1266869008
 
22.02.10 22:01
Aš ir jau nebesusigaudau kam juos moka . . .
154103
0
1266868871
 
22.02.10 22:00
Aš viena iš tų besimokančių, tad šiandien myniau taką dėl darbo, per močiutės pažįstamą UAB direktorių, bet nk negali pasiūlyti, nes patiem striuka, nr užsirašė ir liepė ateiti balandį gal ras ką, įtraukė į sąrašą kuris gana trumpas ir klausinėjo ką mokaus, tai kiek supratau gal nereiks eit šluoti :D nors buvau nusiteikus net ir tam. O šiaip darbą rast labai sunku, net ir per pažįstamus . . .yra dar vienas variantas, jei nepasieisins, eisiu į biržą . . .
O šiaip nemanau, kad sąžininga suvienodinti tą sumą.
154102
0
1266868828
 
22.02.10 21:58
as tai isvis susipainijau ;), tai kam dabar moka 97lt?esu busima mama tai dar nelabai isigilinisi i visus tos dalykus
154100
0
1266868708
 
22.02.10 21:54
Man jau 'nuėmė' ir tuos 97lt, bet kvailai gaunas, metus mokėjo ir nepastebėjo, kad vyro tėvystės atostogų gaunama suma viršija normą, nors ir nedaug, bet viršija, juokas pro ašaras :D o va sausį dar gavau tuos litukus, ir nebegausiu. Nesuprantu politikos jau nei aš . . .
154096
0
1266868496
 
22.02.10 21:54
koks man tikslas "makaronus kabint"? kol nepatyret to savo kailiu, tai jums taip ir atrodo. siaip is darbo butu neatleide, bet atejo pries tai dirbus is dekretiniu. ji grasino direktoriams teismais, jei jos nepriims (mano sutartis buvo neterminuota ir as ne vietoj jos dirbau, todel ir iseitines gavau). bet tos, kurioms subines nesala del darbo praradimo, tai ka cia bepriaiskinsi. juk mes, bedarbes, neturim ka veikt ir "makaronus kabinam". is viso, toks ispudis, kad besilaukiancios ir praradusios darba, turetu abortus pasidaryt, nes kitaip gaunasi, kad "makaronus kabinam"
154094
0
1266868449
 
22.02.10 21:43
siga77, gavau ispejima pries 2 savaites, o tada jau buvo pasirinktinai - ar dirbt 2 men. ar gaut uz juos iseitines. pasirinkau iseitines, nes dar jokie testai negalejo parodyt nestumo
154082
0
1266867838
 
22.02.10 21:41
krimsi, as ir pati aukstaji baigus. kol planavau pastot, dar dirbau. o kai suzinojau, kad laukiuos, jau kokia savaite buvau bedarbe.
154081
0
1266867687
 
22.02.10 21:32
krimsi perskaicius tavo nuomone galima isizeisti.......aisku tem kurie gauna daugiau nei 1800lt, tai labai blagai ....bet pvz as mokausi neakivaizdziai ir dirbu bet dirbu ne pagal savo specialybe, nes reikia tureti patirti darbe o is kur ja gauti.....gerai jei nusisipsojo laime tave prieme ir t.t.....bet jug yra tu mamu kurios mokosi ir dirba sukuria seima ir nekaip ypac kaip ta krize negali igivendinti savo svajones tureti gera darba(juk visos mes svajojame apie tai) dabar tai ka mums negalima buti mamom ir laukti kol baigsis ta krize ir t.t.NESAMONE, reikia ieskoti kompromiso kad abiem pusem butu gerai.....
154067
0
1266867153
 
22.02.10 20:54
Siga77 - šiaip būna toks dalykas kaip etatų mažinimas, ir tad tikrai niekas neduoda tau dviejų mėnesių :D Tai būtų prabanga :D ir kaip fainiai kad neštumas tik pora mėn trunka, tai kaip sakai galima jy pasiplanuot :D :D
154036
0
1266864862
 
siga77 *
22.02.10 20:29
Is darbo taip lengvai neatleidzia. Gauni ispejima jau pries 2 net menesius. Taigi galima pasiplanuot ta nestuma. Ir nereikia cia mums "makaronu kabint".
154004
0
1266863386
 
22.02.10 19:53
Krimsi - o ar kuri nors iš mūsų dviejų pasakė, kad tos mamos nevbertos to ką uždirbo? Ar sakėm, kad būtų gerai, jei joms sumažintų - pamatys "kaip mums blogai" ? Kiek žinau iš mūsų pusės tokių komentarų nebuvo, ar ne? Tiesiog pasakėm savo nuomonę,kaip atrodo ta didelė baimė (nevisų žinoma) kad iš jų atims kažką, ir mokės kitoms mamoms. O dėl to planavimo - jei gaunasi netyčia - ką daryt? Jei neuždirbi tiek kiek nori, ar negyveni savo svajonių name, tai negimdyt - darytis abortus? Ką patartum? :)
153948
0
1266861195
 
krimsi *
22.02.10 19:33
To laurora,kristullia: nemanau, kad gerai uždirbančios mamos visas nedirbančias ar tik mokyklą baigusias neštukes laiko asocialiom. Bet jūs ir pačios pagalvokit - dauguma, tų gerai uždirbančių moterų, mamomis nusprendė tapti, kai turės gerą darbą, vyrą, namus ir tik todėl, kad linki savo vaikeliui visko, kas geriausia. Visos jos baigę aukštuosius mokslus, o gal ir ne po vieną. Su geru atlyginimu, tikrai paskolas yra butui įsigyti paėmę. Dauguma jų ne vienus metus svajojo apie vaikelį ir tik tada, kai pamatė, kad gali suteikti jam viską, kas geriausia - pastojo. Niekas nesako, kad esate blogesnės mamos, bet pačios sau atsakykite ar nenorėtumėte, kad jūsų vaikučiai augtų savo namuose, o neišnuomotam bute ar pas senelius? Deje, nuosavas būstas šiais laikais daug kainuoja ir 1800Lt tikrai ne visoms užtektų.
153921
0
1266860032
 
22.02.10 19:16
be to kazkaip girdejau ka tik per zinias priesingai - kazkaip nori padaryt, kad dirbancios pasirinktu: gauti 1 metus 100% algos arba per 2 metus - pirmus 60%, o antrus 40%. tai zada padaryt nuo 2012 metu (per tv3 zinias ka tik sake)
153899
0
1266858976
 
22.02.10 18:53
Laurora - ne tame esmė, kad daro asocialias, bet antiek artodo bijo, kad mamos kurios nedirba gaus bent truputi daugiau pinigėlių. Juk visos pačios kaltos, kad nedirba :D :D Svarbu jom gerai, o vat kai iš "sočiųjų" atimti norės, tada jau prasidės dar didesni skandalai :D :D Puikiai pasakei - sotus alkano - niekada neužjaus... Ir kam čia įdomu, kad daug mamų turi prasiverst iš tų VARGANŲ 97Lt... :) Žiauru... :(
153890
0
1266857607
 
22.02.10 17:58
...tad su vyru esam nemazai isiskoline. bet kam as cia pasakoju? juk pasak jdaugelio , asociali esu
153847
0
1266854319
 
22.02.10 17:57
ir is paprastu seimu liaudis asocialias padarys :( jei tokia buciau, tai ir gimdyciau tik tada, kada pasalpas moketu. bet tokia tikrai nesu. o darba irgi ne del savo kaltes praradau. beje, nestumas sunkus (pries tai 2 vaikucius praradau). uz kiekviena vizita moku didziulius pinigus, kad tik issaugociau mazyli.
153845
0
1266854242
 
22.02.10 17:36
man ir buvo panasi situacija atleido is darbo pradzioj nestumo bet nepergyvenau nes vyras dirbo ir nemazai uz dirbo,kai vaikui buvo keli menesiai vyra atleido is darbo,tai ka tai reiskia kad mes jau nurasyti zmones ir mums nieko nereikia,juk tokio gyvenimo daugelis neplanavo bet daugkam taip atsitiko,o pasalpos kas tos pasalpos jei jas gauni sumoki mokescius ir lieka 100lt pragyvent visa men,tikra tiesa kad seis laikais tai is nieko uzuojautos ir pagalbos nesulauksi greiciau priesingo rezultato........
153795
0
1266852976
 
22.02.10 17:23
is visu jegu bandziau isidrbint - isvaiksciojau visa miesta, bet niekas net cv neima. tai ka man daryt? ar del to asociali esu? priesiskai nusiteikusios del sio istatymo tik tos, kurios nesukat galvos del pajamu. kaip sakant, sotus alkano neuzjaus. juk siais laikais, kai nera darbo, pilna bedarbiu, bet tai nereiskia, kad jos visos asocialios
153779
0
1266852210
 
22.02.10 17:20
as pritariu tokiam istatymui. esu bedarbe, bet tikrai ne asociali. nors ir 500 lt gaut butu tikras dziaugsmas. planavom su vyru vaikuti, kada dar dirbau, o taip isejo, kad atleido is darbo, kai buvo gal tik kelios dienos nestumo.
153770
0
1266852026
 
idora *
22.02.10 17:09
Neapgalvota pataisa...1800Lt. vienoms mamoms tai dideli pinigai , kitoms tai pasityciojimas is ju , o trecioms (asocialioms) pasipelnymo saltinis... kas is to iseis? tik laikas parodys....blaiviai mastant , vaiku gimstamumas padidetu zenkliai , o paskui isrysketu kitos problemos .Sulaukti gandro nera taip sunku , kaip ta maza stebukleli isauginti doru ir protingu zmogumi , o kur des savo vaikus tos(asocialios) mamos ,kai jiems sueis 2metukai ir pinigeliu nebegaus ?...ar tik jie neatnesdami pelno savo ''mamytems'' neatsidurs vaiku namuose...?
Atsakingiau reiketu skirstyti motinystes ismoka .
153739
0
1266851370
 
siga77 *
22.02.10 16:55
Sis istatymas yra tikrai niekam tikes. Ir sugalvok tu man taip...
153717
0
1266850546
 
22.02.10 16:45
ech nepritariu. O dabar, kai isleido naujai, kad skaiciuos is metu laiko, tai nelabai kas ir pasuklciaus. O cia jau apsurdas, nustatyti visiem vienodas. O kas dirba ir uzdirba daugiau, o pagimdzius gaus maziau, tai nesamone.
153702
0
1266849928
 
siga77 *
22.02.10 16:38
Na, sukciavimas siuo atveju is dalies ir isnyks. Is dalies to del, kad bedarbes busimos mamos, vistiek ras budu fiktyviai issidarbint, kad gautu pinigeliu. O vaiku atiduodamu i globos namus skaicius, manau, tikrai nesumazes, nes toki tevai jokiu jausmu savo vaikui nejaucia ir jiems i pinigus "nusispjaut". O jei pasiliks vaika augint vien del pasalpos, tai tam vaikui pas tokius tevus augt bus dar blogiau nei valdiskuose.
153693
0
1266849535
 
spange *
22.02.10 16:24
niekas tikrai tokio istatymo nepriims :)
153664
0
1266848662
 
22.02.10 15:51
kazi, cia tik dirbancioms mamoms tokie pinigai ar visoms be isimciu? ir cia kas menesi tiek zadama?
153587
0
1266846688
 
22.02.10 15:49
As uz toki istatyma uz,visom keturiom...
Juk taip teisingiausia.
153583
0
1266846566
 
eriika *
22.02.10 14:10
....Kad tik nebepadare tokio istatymo...
153449
0
1266840617
 
22.02.10 13:42
labukas. Man aisku toks istatimas patiktu, bet abejoju kad, kada tok bus, cia tik kaip visada pazadai, nes pirma neteisinga butu toms mamoms kurios gauna daugiau....Bet kazka reikia daryti nes dabar kaip sumazins tai sunku bus, nes viskas branksta atlyginimai mazieja ir dar kada iseisim i dekreta dar sumazies, aisku kaip kurie gaus pasalpu, BET juk vaikai yra musu ateiktys ....Man labai nepatinka kad pvz.seime nieko gero nedaro o gauna did. atlygynimus , o atima is mamu ir vaiku kur cia teisybe.
153399
0
1266838961
 
22.02.10 13:41
na is mano puses tai as buciau laiminga jei tiek gauciau :) nes pastojau 19m turejau baigt mokykla seip netaip suspejau padirbt 3men kad gauciau bent 500lt ir plius 97lt tai pamajos labai "dideles" o esu vienisa mama,o vaikui suejus metams negaunam ne 500lt. tai jums tokie pinigai butu aukso puodas : D
153397
0
1266838864
 
22.02.10 13:34
Netokia mano situacija, dėja :)
153385
0
1266838461
 
regina *
22.02.10 13:30
kristullia, tirai gauna. ir uz mokslus jie nemoka, nes froftehninei mokinasi. tik reikia but susituokus. jei tokia tavo situacija, kulniuok i savivaldybe ir tau isaiskins
153375
0
1266838211
 
regina *
22.02.10 13:28
tikrai nepriims.................
153373
0
1266838101
 
vilira *
22.02.10 13:17
nesąmonė.... jei patvirtins, tai bus kaip senais laikais, kai buvo tipo socializmas: visiems lygiai, nesvarbu ar dirbi, kokias pareigas užimi ir kiek ari...
153354
0
1266837449
 
uike *
22.02.10 12:56
atsiprasau uz klaidas
153327
0
1266836201
 
uike *
22.02.10 12:55
jei bedarbio pasalpa daut reik turet 18m darbo stazo kitaip akd tik stovi, be to akd ta masito davini akd ir iseina 350lt turi 6men atstovejus darbo pirzoje but negavsu darbo kad juos gaut.tad mamytes nebukim pavydzios, nes nera taip visokias pasalpas gaut.
153323
0
1266836139
 
uike *
22.02.10 12:54
as tas visas pasalpas daug maz sinau nes auginu vaika neigalu ir i darba negaliu eit, tad man kad as bedarbe socialine pasalpa nepriklauso nes vauiko neigalumas issikaiicuoja i pajamas ir vyro atlyginimas dar virs 1000lt be to net 52lt negausiu, nes va neigalus vaikasgauan pajamas. bet nusipjaunu as i juos jau.apie bedarpio pasalpa cia ir taip buvo negrazei mesta jei nezinot nors enlotut, jos negauna zmogus jei nera pries tai dirbes, dar aki bedarbyste manau yra gerai ja gaut, netenki darbo stoji i darbo birza ten 6men ja gauni ir nevienoda pagal tavo buvusi atlyginima 3men didesne dar jau padare didziausia 650lt buvo 1050lt ir 3 men mazesne tai zmogus gaudamas dar ta pinigeli gali ieskot darbo ir maziau i skola buta ivarys
153320
0
1266836060
 
22.02.10 12:52
Na ir kas iš to maisto davinio, gyvas tom kruopytem nebusi, tuo labiau mazo vaikucio ant kruopu neuzauginsi :D pritariu zivilei kad straipsnis neišbaigtas, nes štai kiek diskusiju sukelia :) :)
153317
0
1266835962
 
22.02.10 12:52
mano nuomone tai nera sazininga! aisku toms kurios gauna maziau nei 1800 tai labai geras variantas o toms kurios daugiau tai manau tikrai nekoks pasiulymas.. as va pavyzdziui dirbau tikrai sunkiai kad galeciau sau daugiau leisti ( mano alga buvo priklausoma nuo darbo rezultatu) tai dabar mano visa varga nubrauks ir gausiu zymiai maziau kur teisybe??
153315
0
1266835935
 
zivile *
22.02.10 12:50
ten norejau parasyti tiems vaikams kuriu tevai nedirba...sory uz klaidas....
153310
0
1266835800
 
uike *
22.02.10 12:48
cia nereik nieko mastyt ta masito davini gaut ir socialien pasalpa gaut reik kad vienam asmeniui nevirsintu 350lt tai jai vyras uzdirba 1500lt suduie visoms toms pasalpom.tad nieko ta mokinuke negauna be 97lt.studente jei dieninem skyriui mokosi gauna kakzokia pasalpele, akivaizdiniam ne.
153307
0
1266835718
 
zivile *
22.02.10 12:42
sitas straipsnis neisbaiktas, buvo parasayta kad atseit nori be isimties visiems vaikams net ir tiems kuriu vaikai nedirba, cia neesamone visiskai alkoholikai ir visi kiti prades trinti rankom ir gimdyt vaikus kad gautu pinigu o po to juos ismes kaip sunis lauk, absurdas cia
153299
0
1266835360
 
spange *
22.02.10 12:30
oi dar daug laiko praeis kol ta padarys :) sapalioja is neturejimo ka veikti :) pirma sumazina, dabar vel kalba kad blagai jei gimstamumas sumazes, juokas ima ir tiek :)
153281
0
1266834628
 
22.02.10 12:29
Marged11 - vat pritariu tau :) :)
153280
0
1266834542
 
22.02.10 12:28
Marged11 - vat pritariu tau :) :)
153279
0
1266834533
 
22.02.10 12:27
sveikos,na mano nuomone ner cia ko ne diskutuoti,nes nieks nedidins ir nelygins tu pasalpu greiciau nuims isvis,labai gerai Statkevicius pasake;atejo laikas kai visa lietuva tarnauja dvarui ir jam dirba o tas dvaras yra seimas kuris kuria tik sau palankius ystatymus,o visi kiti zmogeliai tik tarnauja ir krauna jiem milijonus.
153276
0
1266834460
 
22.02.10 12:25
regina - gali priklausyt manau studentam kurie moka uz mokslą, nes jie kazkaip gali susigrazint dalį moketu pinigų berods... o daugiau nieko nezinau, tad tikrai nesigincyju :)
Šiap ar taip, ko čia dar galvot ką nors, praeis dar pusmetis ir padarys taip, kad neiviena mama negalės už tuos pinigus islaikyt vaikučio - net daugiausiai uždirbanti... :) Juk mūsų "angelai sargai" kurie priiminėja tokius įstatymus išrenkami tam, kad jie gerai gyventų, daugiau viskas tik akių dumimas :) :) Tada dar labiau mažės gimstatumas, stengsis zmones vaziuot į užsienį ir dirbt juodžiausius darbus, nes tada gales būti užtikrinti savo kasdieniu duonos kasniu :) Tiek jau to...
153273
0
1266834337
 
regina *
22.02.10 12:19
kristullia, jei esat susituoke ir moksleiviai ar studentai, jums tikrai kazkas priklauso. bet visu pirmaoficiali seima turite buti
153266
0
1266833964
 
regina *
22.02.10 12:16
Zivile, as daryciau kaip tu.... jei tokias ismokas padarytu :) bet ne del ismoku, o del to, kad noreciau antro leliuko... bet deja dabar nebutu isko jo islaikyti...........:( o va jei tu pinigeliu butu daugiau, noreciau maziukui seses ;)
153263
0
1266833809
 
22.02.10 12:15
rimapec - O tai senokai.. Dabar kiek zinau tai gauni tą pašalpą kuri net nebe 97Lt, ir jei stovi darbo biržoj tai kazkokia bedarbio pasalpa, bet uz ja mama arba tetis vaikeliuko turi atidirbti berods 4 dienas viešųjų darbų...
Maisto davinį gauna daug socialiai remtinų šeimų, bet apie tuos 500 ar 600 litų niekada girdeti neteko...
Bet cia jau tikrai ne y temą. Tad nutylu.
153260
0
1266833748
 
22.02.10 12:14
visada yra visokiu pasalpu, tik reikia paciam eiti ziuretis , o ne laukti kol atsius pinigus i saskaita :)
153256
0
1266833656
 
regina *
22.02.10 12:14
as tai noreciau tavo vietoj :D gerai, nebesigincykim...;)
153255
0
1266833649
 
regina *
22.02.10 12:12
mano giminaite yra jauna mama. vyras jos ir mokosi. kadangi yra jauna, nedirbanti studentu seima jie is savivaldybes gauna tuos pinigelius ir maisto davini... o kaip ten kas tikslei as nezinau
153252
0
1266833538
 
22.02.10 12:10
pati laukiausi budama 12klasej ir tikrai nedirbus buvau, tad kreipiausi i soc rupyba, kur paskaiciavo mano seimos pajamas ir nustate kad as galiu gauti soc pasalpa, mazas pajamas turintiems asmenims..sulau pasiteirauti.. bet cia buvo taip pries 7 metus
153250
0
1266833419
 
22.02.10 12:08
regina - kur nors mano komentare matei zodzius - kad oj kaip noreciau ir as tiek gauti? :D nemanau :D :D
153247
0
1266833336
 
regina *
22.02.10 12:08
kristullia, gimdyk tu nors ir 13 juk nemano reikalas. tik nesvajok gauti tiek kiek ir dirbanti mama. ypac sitam kraste ubagu. as ta turejau omeni ;)
153246
0
1266833287
 
22.02.10 12:07
Regina- kaip įdomu, pirma kartą išgirdau tokį dalyką.
153245
0
1266833273
 
zivile *
22.02.10 12:07
o aš mielai sutikčiau su šitmis išmokomis ir jau dabar gimdyčiau antrą vaiką :DDD
153244
0
1266833249
 
22.02.10 12:06
rimapec - jei labai neužsiėmus, tai gal nesutrukdysiu prašymu pasidalinti info kokias soc pašalpas gali gauti nedirbusi mama? :) :)
153242
0
1266833208
 
regina *
22.02.10 12:05
taip, besimokanciom seimom valstybe skiria 500 ar 600lt
153240
0
1266833141
 
22.02.10 12:05
Ooo, manau labai į temą aš čia (tik netyčia keli vienodi komentarai prisidėjo) Man 19metų, ir pasakyk kad tai nėra laikas gimdyti? :) Kas nusprendė kada laikas kada ne? :) :) parašyta gal kur? :)
Tai aš ir sakau NEBIJOKIT :D Negaus nedirbančios tiek pinigėlių net jei čia padarys tai :D Bet kai paskaitai tuos Jūsų padrasinimus viena kitai :D Jūs tik skundžiatės kad atima - gerai, kad bent yra iš ko atimti :) :)
153239
0
1266833128
 
22.02.10 12:03
o apie pasigimdziusias vidurinej galite ir nepasakoti, pati tokioj situacijoj buvau ir gavau daugiau, nes yra visokio soc. pasalpu kurias galima gauti turint labai mazas seimos pajamas..
153233
0
1266832986
 
regina *
22.02.10 12:01
nutinka kaip nutinka, bet vidurines suolas yra ne vaikams gimdyti;) neitema tu cia ;)
153231
0
1266832919
 
regina *
22.02.10 11:59
kristullia, visdelto dirbancios mamos kruva mokesciu i ta sodra mokejo.... tad nereikia noreti kad dirbancios ir ne gautu ta pati............
153226
0
1266832793
 
22.02.10 11:52
Taip mamos, nebijokit :D juk jei padarys vienodas ismokas, kaip sake UIKE gaus pinigus tik tos kurios turi tą stažą - o tos kurios pvz pastojo vidurinėj, tai ir toliau gaus tuos VARGANUS , net ne 97LT nes sumazino, dar maziau :D :D NEBIJOKIT, iš jūsų nei cento neteks mūsų leliukams, juk TOS KUR VIDURINEI PASIGIMDO nes nusprendžia nenaikint givybės, IR TOLIAU PRAGYVENS IŠ TŲ VARGANŲ KELIU LITUKŲ :D :D OJ TIK jūs NEBIJOKIT!!!!!! :D :D :D :D
153220
0
1266832377
 
22.02.10 11:52
Taip mamos, nebijokit :D juk jei padarys vienodas ismokas, kaip sake UIKE gaus pinigus tik tos kurios turi tą stažą - o tos kurios pvz pastojo vidurinėj, tai ir toliau gaus tuos VARGANUS , net ne 97LT nes sumazino, dar maziau :D :D NEBIJOKIT, iš jūsų nei cento neteks mūsų leliukams, juk TOS KUR VIDURINEI PASIGIMDO nes nusprendžia nenaikint givybės, IR TOLIAU PRAGYVENS IŠ TŲ VARGANŲ KELIU LITUKŲ :D :D OJ TIK jūs NEBIJOKIT!!!!!! :D :D :D :D
153219
0
1266832376
 
22.02.10 11:52
Taip mamos, nebijokit :D juk jei padarys vienodas ismokas, kaip sake UIKE gaus pinigus tik tos kurios turi tą stažą - o tos kurios pvz pastojo vidurinėj, tai ir toliau gaus tuos VARGANUS , net ne 97LT nes sumazino, dar maziau :D :D NEBIJOKIT, iš jūsų nei cento neteks mūsų leliukams, juk TOS KUR VIDURINEI PASIGIMDO nes nusprendžia nenaikint givybės, IR TOLIAU PRAGYVENS IŠ TŲ VARGANŲ KELIU LITUKŲ :D :D OJ TIK jūs NEBIJOKIT!!!!!! :D :D :D :D
153217
0
1266832365
 
divka *
22.02.10 11:24
sutinku su vitali 152.Manau ir šią pataisą sugebėtų apeiti ir sukčiauti.Šiandieninė skaičiavimo sistema tikrai būtų teisingesnė dirbančios ir uždirbančios mamytės atžvilgiu.betgi su mūsų toookia protinga valdžia nėra iki galo išdirbta ši sistema užtai ir gaunasi balaganas>bus kaip au bedarbio pašalpom.dauguma sėdėjo namuose ir juokėsi, kad nedirbdami uždirba tiek pat kiek dirbdami...
153176
0
1266830686
 
22.02.10 11:24
Baisu ir skaityti tokias nesamones,nes jei taip padarytu,kiek butu prigimdyta nemylimu ir nelaukiamu kudikeliu,vien del tokiu pasalpu.Juk dabar nedaug kas gauna tokius atlyginimus,o daug kas is viso nieko negauna.Normaliom seimom tai aisku nebloga paspirtis auginant vaikelius.
153174
0
1266830684
 
saida *
22.02.10 11:16
as pirmais metais gaudavau po 760 ir buvau laiminga, bet jei tiek gautume tai ohoho...
153167
0
1266830180
 
indrex *
22.02.10 11:11
sakes kaip butu gerai gaut 1800lt:)
153159
0
1266829907
 
laura *
22.02.10 11:08
bet valdzia nepagalvoja kad kiti gi laikai atejo gyvenimas greitesnis pasidare technologijos kitos nei sovietmeciu
153154
0
1266829695
 
laura *
22.02.10 11:07
nuo 1 metuku sovietmeciu i darzelius o pinigu jo nieks nemokejo dabar nori padaryt kaip sovietmeciu
153152
0
1266829640
 
uike *
22.02.10 11:04
net ir dar uzsieni nera tokiu istatymu kad iki 2m moket tik leitubvvoje, aisku ten kitokiso vienkartines kitoki atlyginimai mamos sugeba is ju auginti ilgiau, be to va norvegijoje gal ri kitose salyse yra istatyams jei iki 3m nevedi vaiko i darzeli nuo metuku pasalpa yra mamai kad ji namie lavina vaika ir ta pasalpa normali pragyvent galima
153150
0
1266829450
 
uike *
22.02.10 11:01
aistute klysti rusu laikais nemokejo tikria niekas tokiu pinigu.mokejo 4men tuos ka dar pas mus moka dekreta o veliau ir 6men kudikius i darzeli duodavo, darbovietese budavo irengti darzeliai.man mociute pasakojo nunesi po darbo pasemi.o mano mama ir nescia skubinosi isidaerbint kad gautu kazka tik nezianu kaip ten mokejo.bet iki 2m tirkia nemokejo niekas cia tik pora metu moka
153146
0
1266829300
 
22.02.10 10:59
nelabai as norieciau,kad suvienodintu.tada gerai uzdirbancios negimdys, gimdys kurios minimumus gauna.neteisinga,o del to kad sukciauja-jaigu iseina valstybe apgauti tai kodel ne.ji ne tiek mus apgaudineja.o sodros isvis nekenciu.atidirbau 7 metus imonej be jokiu bileteiniu,o kai reikejo iseit motinystes atostogu tai matai pareiske ,kad man jos nepriklauso,kadangi mano imone subankrutavo kai dekrete buvau.ojojoj kiek mervu turejau,sedi varnos skaito istatymus ir pritaikyt nemoka.kai advokatas teismais grasint pradejo tai greit pervede
153143
0
1266829173
 
22.02.10 10:57
tai aš ir sakau kad nėra sąžininga dirbusių mamų atžvilgiu, nes yra dalis šeimų kurios tik ir gyvena iš tokių visokių pašalpų, gimdo vaikus dėl skaičiaus, tai taip gaunasi, kad aš joms savo sumokėtais mokesčiais turėčiau mokėti pašalpą, toms kurios įsidarbino tik dėl pašalpos ar visai nedirbo....
153140
0
1266829042
 
22.02.10 10:47
ir gerai butu kad suvienodintu. kaip rusu laikais visom mamom mokejo,o kurios nedirbo tik metus mokejo,o dirbanciom du metus. ir baigsis sukciavimai su pasisdidintom pasalpom.
153128
0
1266828430
 
uike *
22.02.10 10:43
nebet ta kur vidurineje pasidarys ir vaiko tevas bus dirbantis tas ims tevystes atostogas, nebijokit tos kurios nedirba tirkia tokiu pinigu negaus
153123
0
1266828192
 
uike *
22.02.10 10:42
mamytes skaitykit atidziai cia moeks tom kurios TIK DIRBA IR ZIUO METU 12M REIK ISDIRBUS BUT tai ko jus kisat tas kuriso netures stazo tai gaus tik tuos varganus 97lt kaip dar gauna
153121
0
1266828141
 
uike *
22.02.10 10:40
taip o ta kuri vidurineja pasidarys vaika nieko negaus, nes as dar spejau issidarbint ir gavau bent auginima biletenio negavau uz pirma vaika nes tik 4men isdirbau ir tai sunkiai radau darba, nes nelabai nori kas nesciu jau priimti
153117
0
1266828055
 
leta *
22.02.10 10:38
tada gimdys daugiau, nes mažai kas uždirba daugiau nei 1800, o gimdo dažniausiai net stažo neturinčios, todėl tai bus paskatinimas.
153112
0
1266827912
 
uike *
22.02.10 10:31
be to mamos dar ima vaiko auginima is 12m tai kuri ta asociali islaikys tiek laiko savo darbo vieta, o jei padarys tokius pinigus manau gali padaryt 24men stazo o ne 12 kaip dar tad nera cia is kart ko bambet
153096
0
1266827469
 
gritte *
22.02.10 10:29
Kad nebevogtu yra sistema pakeista, manau visai gerai, kad skaiciuojamas vidurkis is paskutiniu 12 menesiu.
Jeigu nori suvienodinti, tai siulyciau palikti bent tris skirtingas ismokas:
1) Nedirbusioms mamoms, studentems.
2) Vidutiniskai uzdirbancioms.
3) Daug uzdirbancioms (virs 3000).
153092
0
1266827364
 
uike *
22.02.10 10:28
apie ta sunkiai dirbusiom, kuri isgalejo mokytis igyt issilavinima gauna virs 2tuks litu, kuri dirba kokioj bulkuciu gamykloj ar maximoj kasoje uz 800lt tai ji nesunkiai dirba, jei nezinojot, visada pats prasciausias darbas yra juodziausias.pvz valytoja sunkius kibirus kilnoja, sunku valomaji siurbli po visus aukstus, ant keliu plintusus valo gauna minimuma o sekretore sededama prie kompo...tai cia tikrai nesutinku su tuo pasakymu uz dirbs tom kurios mazai gauna.pati buvau valytoja gaudavau ismoka 1000lt pirmais metais,
153089
0
1266827288
 
22.02.10 10:19
cia daugiausia siulo tam,kad nebevogtu mamos, nes kiek suprantu anksciau irgi buvo visoms vienodos ismokos ir viskas buvo gerai....
153078
0
1266826771
 
renate *
22.02.10 10:14
man ir tiktu :D o kuriai netiktu kad uz jas kazkas "uzdirbtu" :D bet atsizvelgit i tas kurios daugiau gauna, sodrai daugiau moka. Manau negarbinga ju atzvilgiu
153069
0
1266826451
 
renate *
22.02.10 10:11
is dalies nesaziniga. Teisingai sako gaunasi taip kad daugiau uzdirbanti mama uzdirba dar ir tai kuri gauna minimuma. Bet jus neuzsisvajokit juk taip niekad nebus :D
153066
0
1266826318
 
ritune *
22.02.10 10:07
Man tai pvz. tiktų, o toms, kurios daugiau gauna, aišku kad ne. Bet čia bet kuriuo atvju, manau, liestų tik dirbančias mamas, o ne bedarbes.
153055
0
1266826055
 
gritte *
22.02.10 10:03
Nepritarciau, nes nesazinga daugiau uzdirbanciu atzvilgiu.
153040
0
1266825805
 
laura *
22.02.10 09:44
durniu laivas viska atime dar sodra sumazino o maziukui dar metuku nera:@
153007
0
1266824696
 
ute *
22.02.10 09:40
Man tai tiktų :)
152997
0
1266824443
 
rqlyte *
22.02.10 09:37
nesamines siulo...nes visi zino, kad taip nebus...:)
152987
0
1266824261
 
22.02.10 09:37
siaip tai tikrai nieko pries ,tik baisu,kad visos bedarbes,asocialios seimos tuom pasinaudos krizes metu ir vel snipstas gausis...
152984
0
1266824227
 
22.02.10 09:35
siulo,tau siulo,bet is ko mokes???? dabar nuo 1000 net negaunanciu nuimineja...ir skoloj sedi ...
152982
0
1266824140
 
22.02.10 09:33
zodziu kiek zmoniu tiek nuomoniu, kiekvienam neitiksi.
152981
0
1266823995
 
22.02.10 09:30
gal ir gerai, tada busim visos lygios su tom ismokom ir nereikes pykti ant kitu juk tas ir anas gauna daugiau, o as maziau, ar atvirksciai.Pacios skaitet straipsnius juk yra sukciaujanciu mamu, rimapec manai tai jau yra sazininga?juk sukciauja?ir tipo sunkiai dirbusios jos?
152978
0
1266823815
 
22.02.10 09:27
man tai nesamone kazkokia, kuri uzdirba daugiau juk ir mokesciu moka daugiau, tai ir pasalpa turetu buti didesni, o pagal si siulyma iseitu kad ji dar ir kitai mamai, kuri uzdirba minimuma, uzdirbineja pasalpa
152972
0
1266823628
 
22.02.10 09:21
variantas gal ir neblogas, bet nesąžiningas sunkiai dirbusių mamų atžvilgiu..
152962
0
1266823300
 
22.02.10 09:20
o man visai priimtinas, nežinia kaip ten būtų dėl to atidavimo į vaikų namus, bet dėl gimstamumo gal ir paskatintų:D
152959
0
1266823201
 
jamadu *
22.02.10 09:19
na gal ir nieko toks pasiulymas, jau tikrai geriau nei visai sumazinti,.....
152958
0
1266823196
 
ruta *
22.02.10 09:19
gal visai butu neblogai:)
152957
0
1266823177
 
regina *
22.02.10 09:00
ne pats blogiausias varijantas....
152940
0
1266822023
Rubrikos