Pažintinė kelionė po Biržus ir jo apylinkes

14. Aug 2021, 12:44 ViktorijaBudene ViktorijaBudene

Mūsų šeima mėgsta keliauti ir atrasti kažką naują, nematytą, nepažintą. Kai dar buvome be vaikų su "Keliautojų klubu" lankėmės Biržuose ir mums paliko puikų įspūdį. Nusprendėme pakartoti šią kelionę ir šįkart su vaikais bei artimaisiais. Prieš vykstant visad pasidomime, ką galime aplankyti, vyras sudėlioja lankomų objektų maršrutą. Esame gavę dovanų žaidimą "Nutrink ir keliauk", tad buvo puiki proga išbandyti ir palyginti, gal kokią įdomią vietą būsime praleidę.

Pirmas mūsų sustojimas buvo Karvės ola. Smegduobės man visada skamba kaip gąsdinantis dalykas, ir mąstau, kaip žmonės gyveno, juk tais laikais niekas žemės tyrimų nedarė norėdami sužinoti, ar tavo pastatytas namas neprasmegs. Pasivaikščiojome, pasižvalgėme. Pamatyti įdomu.

Antras sustojimas buvo Biržų pilis. Atvykus truputį lynojo, palaukėme prie pilies, į vidų nusprendėme neiti, tiesiog nurimus lietui pasivaikščiojome aplink. Graži aplinka, sutvarkyta.

Kitas mūsų sustojimas buvo Širvėnų ežeras, tiltas per jį ir Astravos dvaras. Labai graži vieta. Tuo metu išlindo saulė ir oras buvo puikus pasivaikščioti. Aplinka sutvarkyta, įrengtos poilsio zonos. Norint pasimėgauti ramybe, tai ideali vieta.

Po šios vietos vykome papietauti į Rinkuškių restoraną. Į alaus daryklą su vaikais nėjome. Bet vyrai alaus degustacijos nepraleido,  jiems patiko, o kam nepatiktų. :) Maistas tikrai skanus, porcijos pakankamos, kainos irgi įkandamos. Pasodino mūsų didelę kompaniją uždaroje terasoje su kiemeliu, tai vaikai rado, ką veikti, mes ramiai pavalgyti.

Po skanių pietų vykome į nakvynės vietą Sodeliškių dvaro sodybą. Tai tobula poilsio oazė. Labai didelė teritorija: lauko pramogos vaikams, vandens dviračiai, sendaikčių, rakandų muziejus. Malūnas, į kurį galima įeiti ir užlipti iki paskutinio aukšto pasižvalgyti. Kalvė. Ir dar nesu tikra, ar viską paminėjau. Viduje baseinas, pirtys, vaikų žaidimų kambarys.

Kitoje kelio pusėje galima aplankyti bei pamaitinti danielius, alpakas. Maistą už 1€ nusipirkome sodyboje, tai buvo morkos, obuoliai.

Šalia Technikos muziejus. Didelis ir įdomus. Nemaža dalis kelia nostalgiją, nes juos lyg per rūką prisimenu. Žaislai, dviračiai, namų ūkio priemonės, garso, vaizdo aparatūra ir t.t.

Mano sūnui buvo sunku išeiti nepasiėmus eksponatinių mini automobilių.:) Bilieto kaina suaugusiam 4€, vaikams 5-12 m. 2€.

Sodybos kambariai labai tvarkingi, personalas mandagus, paslaugus.

Galima už papildomą 7€ mokestį užsisakyti pusryčius, kurie išskirtiniai tuo, jog yra patiekalų su elniena, pvz žemaičių blynai, virtinukai, dešrelės ir pan. Žmogui priklauso vienas karštas patiekalas ir švediško stalo mini pusryčiai. Ragavome labai skanu, aš kartu su vaikais valgiau virtinukus su varške, blynelius su varške, tai sužavėta likau virtinukais. Mano 1.2 m. mergaitė įveikė beveik viską, o porcija iš 5 ar 6 nemažų virtinių. Vyrui ir kitiems kartu valgantiems labai patiko žemaičių blynai su elniena. Jei būsite, būtinai ragaukite ir mėgaukitės. P. S. Nuotraukoje dalis virtinukų įveikta :)

Antrą kelionės dieną aplankėme Apžvalgos bokštą. Gražūs gamtos vaizdai.

Pagal žaidimą, tai beveik viską ir aplankėme :) Visiškai viską aplankyti ir neskubant mėgautis pritrūko laiko, bet tikiu dar sugrįšime. P S. mašinoje sunkiai sekėsi trinti kortelę, bet įskaičiau.

P. S. Labai skanūs ledai pirkti sodyboje, įsiamžinau, gal dar atrasiu Vilniuje, kur nusipirkti.