Vasaros gidas: Poilsis su mažais vaikais prie jūros

18. Jul 2014, 23:23 motinysteveza motinysteveza

Sveikas Mamyčių klube!!!! Kaip aš jūsų pasiilgau :) Nors tiesą sakant, 10 dienelių atsikvėpti be interneto yra nerealus dalykas :) Pailsi iš tiesų ir naujų idėjų prisipildo galva :). Nuo pajūrio grįžome ketvirtadienį, o penktadienį (šiandien) jau kurjeris pristatė dovaną igaga namelį iš MK. Super, ačiū! Nudžiuginote :).

Bet aš ne apie tai šį kartą. Noriu pasidalinti patirtimi poilsiu prie jūros, gal kokia smulkmenėlė pravers ir jums :)

Taigi, atostogavome Kunigiškėse – tai Palangos rajonas, iki centro maždaug 5 km.  Tai strategiškai gera vieta poilsiui su vaikais – pabėgama nuo Palangos triukšmo, bet ranka pasiekiama visi jos malonumai :). Regis, ten ir poilsiauja tik šeimos. :) Kunigiškėse galima įsikurti viešbutyje, svečių namuose, išsinuomoti kambarį, bet populiariausia poilsiavimo forma- kempingai. Jų ten daugybė. Kai vaikai bus nebe pampersiniai ir nebe žindomi, tokia poilsio forma mane labai viliotų. Tik reiktų neapsirikti yra kempingų tiesiog šalia gana judrios gatvės, o yra ir pačiame pušyne vos 50 m. (gal dar arčiau) iki jūros!!

Mes pasirinkome dviejų kambarėlių medinį namelį su visais patogumais (www.nuomukas.lt). Rezervavausi gegužės mėnesį 10 parų. Paros kaina – 200 Lt. Žmonių skaičiaus neribojamas, bent jau manęs neklausė, kiek mūsų bus ir apie tai neužsiminė atvažiavus.

Mūsų planas buvo toks - penkias dienas atostogauju su vaikais ir močiute (senelis atvažiuoja pasiimti močiutės), o kitas penkias - atvažiuoja vyras. Deja, vyrui planai susijaukė ir su didele nusivylimo banga nepavyko jam atvažiuoti. Tad likome atostogauti iki galo su močiute, paskutiniom dienom prisijungė ir senelis. Skųstis negaliu, praktiškai visa buitimi užsiėmė močiutė :).

Namelių pliusai:

*Be abejonės, karštas vanduo, mini virtuvėlė, tualetas, TV, privatumas. Namukai pasirodė puikūs, be priekaištų.

*Džiugino ypatinga švara. Pati mačiau kaip kruopščiai namukai išvalomi nuo A iki Z po kiekvienų svečių. Tik svečiai išvažiuoja ir administratorė su kibirais, dešimčia valiklių, siurbliu, šepečiais į namelį darbuotis :). Didelis riebus pliusas už tai.

*Vežimėlį nesunku įsikelti /išsikelti į lauką. Vaikai visą dieną lauke. Ir valgėme visada verandoje (išskyrus, vieną dieną, kai mums buvo per šalta).

*Arti jūros – 200 m.  Tarkim, 800 m. manęs jau nebetenkintų :). Juk ir važiuojame dėl jūros :). Kad būtų galima nueiti prie jos, kada panorėjus, pasiėmus tiesiog gertuvę ir rankšluosčius. O suplanavus ilgesniam laikui, pamiršus daiktą, nesunku būtų grįžti :).

*Pušynai, na, gal už 100 m., gal nei tiek. :)

Minusai:

*Pakankamai nesaugus kiemas – ten kur žaisdavo vaikai, mašinos įvažiuodavo/išvažiuodavo. Visada suklusdavau kur mano vaikai, išgirdus mašinos burzgimą.

*Arti gana judri Užkanavės gatvė. Minuso gal nebūtų, jei būtų pasodintos pušelės palei tvorą ar kokia gyvatvorė.

*Trūko gražesnės, jaukesnės aplinkos, nors prie namelių gėlių daug ir labai gražios.

Mūsų dienos maždaug buvo tokios – planuodavome du išėjimus. Aišku, buvo ir trys, ir vienas. Vienas jų prie jūros, kitas arba vėl prie jūros, arba pasivaikščiojimas pušyne, arba palėkimas iki Palangos. Didesnė išvyka buvo – Dinozaurų parkas.

Štai kokie platūs gražūs miško takai :) Kaip iš pasakos. Lygiagrečiai asfaltuoti takai. Vieną dieną bebūnant garsiojoje Palangos vaikų žaidimų aikštelėje, pastebėjau prie pušyno tako rodyklę "Palangos bėgimo takas Labrytys". Tokią pat rodyklę pastebėjau iš savo pusės netoli namukų. Tad susigaudžiau, kad tas takas Labrytys nuo mūsų namukų veda iki žaidimo aikštelės ir turėtų būti trumpesnis nei važiuojant automobiliu (~6km). Taip ir buvo! Vieną rytą su vaikais išsiruošėme pėstute iki vaikų žaidimų aikštelės. Ir iš tiesų atstumas tebuvo apie 2,5 km. Mano vaikai ištvermingi :D. Tiesa, Milutę grįžtant šiek tiek nešėme. Juk dar nusidavė ir aikštelėje :).

Mergaičių mamoms!!! Šiemet pastebėjau paplūdimyje tokią madą, kad mergaitės net vyresnės už mano Deimantę (8-9 m.) dėvėjo tik maudymosi kelnaites – jokios antros dalies ar ištisinio maudymuko. O dar prieš kelionę Deimantei aiškinau, kad jai jau reikia ištisinio maudymuko... Kaip kvaila. Kol neprasidėjęs brendimas, ką jau ten slėpti? Nužvelgus protingų mamų mergaites, pagalvojau, kaip patogu! Juk kelnaitės greičiau išdžiūsta, vaikas gražiau įdega be maudymuko žymių, o jei per daug jau saulės, tik išlindus iš jūros vaiką galima aprengti „maikute“. Tad puoliau PC Rimi (kuris nuo namuko tik 4 km) ieškoti maudymosi kelnaičių mergaitėms, neradau, turiu dabar tokią užduotį Kaune.

Deimantė visas dienas rinko kriauklytes, jų daug parsivežė namo :). O aš labai mėgau vaikščioti su nešyne jūros pakrante. Gabrielei jūros ošimas buvo kažkas tokio...Tik išgirdus - iš karto užmigdavo. Nebuvo išimčių :).

Šaltesnę dieną  aplankėme Šunų muziejų, kuris įkurtas tiesiog daugiabučiame name. Tai privatus V.V. Kusų muziejus, tad bilietai brangesni nei į įprastą muziejų. Nepriklausomai nuo amžiaus visiems vaikams (išskyrus kūdikius :)) – 2,5 Lt, o suaugusiam – 5 Lt. Tad pasiskaičiuokite, kiek gaunasi šeimai. Šiauliuose lankėmės Katinų muziejuje, tad buvo įdomu palyginti. Šunų muziejus – daug mažesnis, bet nepasirodė mažiau įdomus, nes pasitiko pats šeimininkas, kuris ir papasakojo apie savo šunų kolekciją.

Aplankėme ir Palangos botanikos sodą. Įspūdžio nepadarė gėlynai. Bet štai tokie dviračiai sužavėjo :). Nukeliavome ir iki Gintaro muziejaus, tačiau nesusiviliojome užeiti į vidų, kadangi lankėmės praeitais metais, be to, rūmai vis dar restauruojami. Kai viskas bus išbaigta, būtinai aplankysime. :)

DINOZAURŲ PARKAS

Specialiai važiavau viena su savo trim vaikais :). Kai nėra jokių močiučių šalia, mano vaikai nuostabūs - jokių kaprizų, ašarų, noriu-nenoriu. Ak, tos močiutės lepintojos išveda vaikus iš kelio :D.

Nuo Kunigiškių (mūsų namuko) parkas yra tik apie 32 km. Išstudijavus žemėlapį, tikėjausi, kad tiesiu taikymu nuvažiuosiu. Bet apsunkino situaciją, kad pagrindinis kelias buvo uždarytas dėl remontų. Pradėjus važiuoti aplinkiniais keliais, burna išdžiuvo, ačiūdiev, Gabrielė miega, kuro bakas pilnas, maisto ir vandens turiu, telefonas ryšį gaudo. :D Tad su vyro pagalba telefonu, daug nenugrybavau. :D Vietoj 32, gavosi koks 40 km :).

Dinozaurų parkas – tai viena iš mažų Deimantės svajonių išsipildymas. Jais domisi gana jau ilgas laikas. :)

Praeitais metais norėjau aplankyti, skaičiau nemažai atsiliepimų, kurie buvo gana prasti. Pagal praeitų metų atsiliepimus sprendžiu, kad parkas jau patobulėjęs. Aš neturiu priekaištų. Suoliukų pakankamai, veiklos taip pat: be dinozaurų, yra nykštukų miestelis, vaikų žaidimo aikštelė, įvairiausių sūpynių, ožių, triušis :). Žolė niekur neišpjauta, bet gal ta laukinė gamta tinka prie dinozaurų? :) Tik parką aš tobulinčiau dinozauriškai: papildomas pramogas sugalvočiau dinozauriškas. Net ir suoliukus, tualetus norėtųsi matyti kokius nors integruotus, nepaprastus, senoviškus. Na, kad būtų visuma dinozauriškos aplinkos, vyresniems vaikams daugiau edukacinių pramogų.  Nuoširdžiai linkiu, kad šis parkas augtų ir tobulėtų, nes Lietuvoje panašių vietų trūksta.

Prabuvome 4 val.! Ir jau nebeužsukome į Radailio dvaro restoraną (su pavargusiais trim vaikais nesiryžau eiti, nors iš tolo gražiai viskas ten atrodė :D).

Dvimečiui vaikui nebereikia pirkti bilieto! Vaikui perkamas bilietas, kai jam sueina 3 metai. (nors rašoma nuo 2 m.), tad Milutė mėgavosi nemokamai :D Tad į parką įėjome keturiese, o sumokėjome tik 44 Lt. :)

Na, dinozaurų nuotraukų nebekeliu, nes jų apstu internete :). Tik parodau kitas pramogas, esančias šiame parke.

Sūpynių pakankamai :)

Nykštukų miestelis - penki mieli nameliai, į kuriuos galima užeiti.

Kiaušinio lukštas, kuriame tikriausiai, visi parko lankytojai fotografuojasi :D.

Ožių aptvaras, triušis.

Vaikų žaidimų aikštelė. Labai patiko, pasirodė pakankamai saugi, kad aš galėjau nuošaliai stebėti savo vaikus.

Vyresniems vaikams įdomus laipiojimui tinklas.

Atokvėpio akimirka.

Tai tiek įspūdžių iš lietuviško pajūrio :). Čia paskutinė prie jūros diena - šokinėjamas per bangas su seneliu :)

Akvilė

jaldija jaldija 20. Jul 2014, 13:41

Smagios atostogos, ir tiek daug įspūdžių. 👍👍👍

19. Jul 2014, 15:31

Labai patiko tavo straipsnis! Toks vasariškai informatyvus ir įžvalgus 😉
Smagiai praleidot atostogas prie jūros 😀
Ir dar labai patiko pastebėjimas dėl maudymosi kelnaičių mergaitėms 😉 jaučiu, ir man teks savo damoms tokių paieškoti 😉

19. Jul 2014, 15:07 motinysteveza

Pas delfinus mes irgi norėjom šią vasarą, bet pamačius kainas..nusprendžiau, kad palauksim kitų metų kai Jorei bus 2,5, turės daugiau kantrybės ir sąmoningumo - tada visi nueisim, nes kasmet suploti po 100 Lt šeimai..daugoka...

motinysteveza motinysteveza 19. Jul 2014, 13:21 Vinga

taip, tikrai 😀 noriu dar 😀 plano iki galo neįvykdėm - neaplankėm delfinų. norėčiau, kad pavyktų dar šią vasarą.

motinysteveza motinysteveza 19. Jul 2014, 13:20 pypse

jei tik pro šalį į Dino parką, brangoka gaunasi 😀 bet kaip keista, kad įspėjo, kad nuo 2 m. mokama. gal jie patys dar neapsisprendė? 😀 nes kai paklausiau, kiek mums mokėti, tai nužvelgė mano Milą ir paklausė, ar jai yra 3 m., pasakiau kad ne, tai sako jai nereikia bilieto. Kitais metais mums kainuos dvigubai, nei šiemet, jei su vyru lankysimės. Bet jei jie tobulės, gražės, stengsis pritraukti lankytojus, man negaila mokėti. nors tikrai ir brangoka.
man dar nepatiko iškabos "manęs niekas neremia, paremkite". solidumo parkui tai tikrai nepriduoda ir gražios aplinkos nekuria visos tos iškabos....

19. Jul 2014, 12:48

Smagu ištrūkti iš kasdienybės tokiam ilgesniam laikui 😀

pypse pypse 19. Jul 2014, 11:26

Labukas,
liuks, kad atostogos pasisekė. Mes prie jūros buvome tuo pat metu kaip jūs. Prie jūros deginosi duagybė žmonių. Taigi pirmosios nuotraukos Huberto iš pajūrio su "gražiu" fonu😀
Ir buvome Dino parke. Tai man pasirodė, kad brangu. Įspėjo, kad vaikams nuo 2 metukų mokama. Mūsų šeimos bilietas kainavo 65 lt. Į parką užsukome pakeliui pas senelius, tai lyg ir nesinorėjo ilgai užsibūti, bet pats parkas paliko gerą įspūdį. Visų pirma nėra piktų prižiūrėtojų, tikrai vaikams yra pramogų. Galima nebrangiai suvalgyti picą. Yra suvenyrinė. Tiesa, nepatiko stačiokiški užrašai apie dinozaurus, pvz.: "turėjo suvalgyti..., kad save palaikytų".