Savaitgalis Anykščių ir Molėtų kraštuose

15. Jul 2019, 15:31 Kristina B. Kristina B.

Pramogų gausa bene labiausiai iš kitų miestų išsiskiria Anykščiai. Kai ėmiau rinktis, ką čia galima pamatyti, tai be akivaizdžių dalykų (Puntuko akmuo ir medžių lajos takas) radau dar tokią aibę kitų, kad net galva apsvaigo. Turbūt Anykščių kraštui ištyrinėti ir ir savaitės nepakaktų, ką jau ten savaitgalis, ar, mūsų atveju, vos viena diena.

Nutarėme aplankyti Šv Jono krikštytojo šaltinį

Šalia yra baseinas, kuriame smagiai plaukioja vaiborykštiniai upėtakiai.

Po to partraukėmė prie Daumantų atodangos, tačiau kažkaip ją pravažiavome ir atvykome prie Vetygalos atodangos and Šventosios upės kranto. Trumpa, tačiau įsimintina stotelė, ypač todėl kad galėjome gan gerai apžiūrėti mažą žalčiuką (palindo po laiptais, tad nufotografuoti neišėjo, tačiau matėsi gerai).

Bevažiuojant nuo ten į Anykščius pakliuvome į kamštį, o kadangi vaikai nutarė, kad nori išbandyti vasaros rogučių trasą nuo Kalitos kalno, teko prarasti kelias valandas tam reikalui :) Tad numatytą Arklio muziejų ir Siauruko muziejų teko atidėti. Gal ir taip nebūtume spėję ar jėgų neturėję.  Vasaros rogutės mūsų berniukams (ir man)  labai patiko, tačiau eilėje laukėme ilgiau nei valandą.

Kadangi jėgų beveik niekam neliko, patraukėm prie pagrindinio tikslo - Puntuko.

Visai šalia - medžių lajos takas.

Kol vaikai miegojo mašinoje, mes nuvažiavome iki savo nakvynės vietos. Šiam kartui rinkomės Mindūnų kempingą, ir ramiai jį rekomenduojame visiems, kas ieško nakvynės tose vietovėse.

Šalia pat kempingo Mindūnų apžvalgos bokštas su visais 214 laiptelių, tai vakare, pailsėję, dar ir ten įkopėme. Nuo jo atsiveria žavus vaizdas, anksčiau jis buvo vienas aukščiausių bokštų, kol visai neseniai Birštonas nepasistatė aukštesnio :)

Na, o ruošiantis važiuoti namo, būtų keista nesustoti visai šalia esančiuose muziejuose - medžioklės ir ežerų žvejybos.

Nors aš prieš medžiokles, negaliu nepasakyti, kad eksponatai įspūdingi.

Žvejybos muziejus:

Kadangi važiavome pro Molėtus, būtų buvę keista, jei nebūtume bent pamėginę patekti į etnokosmologijos muziejų. Prisiskambinti ten beveik neįmanoma, bet mums pasisekė, nes atvykome kaip tik laiku į ekskursiją, tad leido prisijungti.

Išduosiu paslaptį, kad etnokosmologijos muziejus planuoja didelius atsinaujinimus, tad greičiausiai jau kitais metais, atsidarys naujas, tikrai įdomus objektas. Daugiau nesakysiu, telieka intriga :D

Iš kelionės vaikai grįžo tokie pavargę, kad mažasis lūžo praktiškai 19 vakaro, o didysis netrukus po to. Įspūdžiai geriausiai suvirškinami miegant :)

Kristina B. Kristina B. 16. Jul 2019, 08:07

Na, jie tikrai nėra dideli, tačiau visai šalia minėto Mindūnų kempingo. Su mumis keliavusi kaunietė šeštokė sakė, kad buvo su klase čia atvažiavę, tai bent kauniečiai tikrai žino 😃

jaldija jaldija 15. Jul 2019, 22:18

Smagiai pakeliavot.
Iš tiesų viską pamatyt tikrai reikia kelių dienų.
Anykščių krašte esam nemažai aplankę, bet va apie medžioklės ir žvejybos muziejus net girdėjus nebuvau.