Verslios mamos Donata ir Dovilė pristato drabužius be cukraus

Verslios mamos Donata ir Dovilė pristato drabužius be cukraus

28. Apr 2015, 12:00 Goda_Mamyciuklubas.lt Goda_Mamyciuklubas.lt

Šįkart Verslios mamos rubrikoje - pažintis su kaunietėmis Donata Samalioniene ir Dovile Bagdonaite, kurias sutikau Lofte vykusioje dizaino mugėje. Jų pardavinėjami drabužiai krautuvėlėje "Tie špokai" (www.tiespokai.lt) iškart patraukė akį netradiciniu dizainu - ne ryškiai rožiniai, neturi daugybės mezginių, neblizga ir nepapuošti poniais. Tobula!

20150428072215-54555.jpg

- Turbūt pirmiausia - kaip sutikote viena kitą? 

- Mūsų pažintis prasidėjo universitete, kartu pradėjome ir baigėme vadybos ir ekonomikos studijas ISM. Kažkaip susibendravome ir po studijų keliai neišsiskyrė, o kaip tik dar labiau susipynė.

- Kaip atsirado "Tie špokai"? Kurios buvo idėja ir kaip supratote, jog reikia partnerės?

- Pirmiausia atsirado Donatos 2 špokai , o po kiek laiko ir Dovilės vienas (juokiasi). Augindamos savo vaikus vis susibėgdavome į žaidimų aikštelę ir pasvajodavome, kaip smagu būtų turėti savo veiklą. Iš pradžių tai buvo tik „skraidymai padebesiuose“, o paskui nepastebimai nuo kalbų perėjome prie darbų. Patikėjome, jog tai įmanoma, reikia tik pradėti. O kai jau pradėjome tai ir sustoti nebegalime. 

20150428073502-55242.jpg

- Kiek laiko jau parduotuvė veikia? 

- El. parduotuvę atidarėme 2014 m gruodžio mėn. Tai visai dar „kvepia dažais“.

- Visur rašote, jog tai drabužiai "be cukraus" - ką tai reiškia? 

- Mūsų siūlomi drabužiai ir žaislai yra be cukraus  Tai visai nereiškia, jog drabužiai skirti tik sveikuoliams, nevalganties ledų ar spurgų  Tai reiškia, jog mūsų siūlomi drabužiai yra pagaminti aplinkai ir žmogui nekenksmingomis sąlygomis, iš sertifikuotos organinės medvilnės; kad drabužiai yra kokybiški ir neužgožiantys vaiko, nevaržantys judesių; bei tinkantys alergiškiems vaikams.

Vaikai iš prigimties gražūs ir mieli, todėl jų papildomai saldinti nė nereikia. 

20150428073728-19228.jpg

- Kaip sugalvojote pavadinimą?

- Vieną dieną, laužant galvą dėl pavadinimo, kažkaip natūraliai jis ir susigalvojo  Net nepamename, kuri pirmoji jį ištarė garsiai, bet „Tie špokai“ iškart buvo priimtas su džiaugsmu ir suvokimu, jog tai ir yra tai!  Pavadinimas turbūt visada sukosi mūsų galvoje, nes savo vaikus taip vadiname – „špokais“ (šypsosi).

- Kodėl nusprendėte tapti atstovėmis, o ne siūti kažką savo? Juk dabar madinga kurti vaikiškus drabužius!

- Taip, dabar labai daug kas siuva vaikiškus drabužius ir jie tikrai yra gražūs, tik mums norėjosi kažko naujo ir labiau vaikiško: daugiau spalvų, raštų, kokybės, kad po pirmų kelių skalbimų nereikėtų drabužėlių išmesti.. Panaršiusios internete, labai greitai atradome, kas mums patinka. Galėjome idėją nusikopijuoti nuo užsienio gamintojų, bet norėjome išlikti sąžiningos sau ir kitiems, ir tapti jau esamų gamintojų atstovėmis.

20150428073749-81311.jpg

- Kur ir kaip ieškojote partnerių, kaip jie reagavo į pasiūlymą?

- Pirmieji mūsų partneriai – "Little Green Radicals", juos radome Londone mažoje šeimos parduotuvėlėje. Drabužiai iškart patraukė akį savo spalvų gama ir kokybe. Tik vėliau sužinojome, kad jie dar yra pelnę "Junior Design Awards" apdovanojimą, kaip geriausias vaikiškų drabužių eko prekės ženklas! Įsidėmėjome šį prekinį ženklą, ir grižę namo parašėme laišką. Jie patikėjo mūsų idėja, nors dar net el. parduotuvės neturėjome ir sutiko pabandyti bendradarbiauti. O dabar jau esame jų išskirtiniai distributoriai Lietuvoje. 

Su visais savo gamintojais vasario mėnesį buvome susitikusios “Bubble” vaikiškų drabužių parodoje Londone. 100 % įsitikinome, kad ne tik jų kuriami drabužiai yra puikūs, bet ir jie patys nuostabūs žmonės. Labai didžiuojamės savo gamintojais, kurių misija, vizija, mintys, idėjos sutampa su mūsų. 

20150428073804-23978.jpg

- Kas kūrė puslapį, kiek užtrukote ir su kokiais sunkumais susidūrėte? Ką patartumėte pradedančiai pardavėjai, kuriai reikia internetinio puslapio?

- Pasitarusios su daugiau išmanančiais apie informacines technologijas, nutarėme, kad el. parduotuvę reikia nuomotis bent metus laiko. Per tą laiką išsiaiškinti, kokių funkcijų, dizaino ir panašiai mes norime, kad savo parduotuvei, kad jį būtų patraukli ir patogi vartotojui. 

Taigi pradžiai pasirinkome Getishop.lt, nors dabar yra daug nemokamų užsienietiškų parduotuvės šablonų, kuriuos naudoja dauguma el. parduotuvių. Bet mums svarbu buvo klientų saugumas, kad užsiregistravę galėtų būti užtikrinti jog jų duomenys niekur kitus nebus panaudoti, o to nemokama parduotuvė negali užtikrinti.

20150428073826-43814.jpg

- Ar reikėjo fotografuoti prekes ar gavote nuotraukas? 

- Produktų nuotraukas gavome iš gamintojų. Jos labai gražios! 

Tačiau, drabužėlius išbandome pirmiausia ant savo vaikų ir nori nenori ranka tiesiasi prie fotoaparato, kad įamžinti tą grožį  Be to, manome, kad klientui įdomu pamatyti ne tik profesionalas padailintas nuotraukas ant modeliukų, bet ir kasdieniškas.

- Kur reklamuojatės?

- Pagrindinis reklamos taškas – Facebook  Taip pat bendradarbiaujame su mamų žurnalais. 

Keliaujame į mados muges, tokias kaip „Fashion Bazaar“, „Uptown market“. Dabar artėja Vintage.Sunday turgelis Ryšių kiemelyje Kaune, kuriame taip at dalyvausi. O gegužės 15-17 d. atidarome 3-jų dienų parduotuvę "Kukumuku" kavinėje Vilnuje! 

Tai labai gera reklama, kai tiesiogiai susiduriame su savo klientu ir jis gali įsitikinti prekės pliusais gyvai, o ne tik apie ją perskaityti gražius žodžius.

20150428073849-65573.jpg

- Kaip esate pasiskirstę darbus?

- Iki šiol nesame.  O reikėtų, būtų greičiau ir paprasčiau. Dabar darome viską kartu.

- Kokie produktai populiariausi? 

- Na čia priklauso nuo sezono, šiuo metu "Nosweet" skaros ir kepurės, bei "Little Green Radicals" dvipusiai švarkeliai, nes oras toks.  Vasarą turbūt bus "Zezuzulla" šortai ir suknelės trumpomis rankovėmis. Reikia pradirbti visus metus, kad galėtume tiklsiai įsivertinti  

- Turite drabužių ir moterims - ar mamos nori derinti sukneles su dukromis?

Moteriškos suknelės taip ir atsirado, kai pradėjome gauti užklausas iš klientų, ar turėsime tokių suknelių, tik moteriškų  Tiesą sakant, kol kas nebuvo pirkėjų, kurie pirktų vienodas sukneles, t.y. moterišką ir vaikišką iš tos pačios medžiagos. Perka arba vaikišką, arba moterišką. Nors būtų tikrai labai gražu, jei merginos pasipuoštų „mamos ir dukros“ suknelėmis, nes jos nėra visiškai identiškos, skiriasi detalėmis, pvz, apykaklėmis, užsegimais, rankovių ilgiu. Atrodo vienodai, bet tuo pačiu skirtingai!

20150428073906-27406.jpg

- Papasakokite apie savo vaikučius - kiek metų, kokie vardai, ar puošiasi "Tie špokai" drabužiais?

- Per mus abi yra trys vaikai 

Saulė, 5 m.  Lukas – 3 m. ir Elzė – 2,4 m. Jie mūsų įkvėpėjai, visas šis versliukas per juos ir užvirė  Norėjosi parodyti vaikams, kad mama ne tik maisto gamintoja ir drabužių skalbėja, bet ir kūrybinga, aistringa, svajojanti ir siekianti asmenybė. 

O dabar jie mielai jungiasi į darbus ir padeda mums, pirmiausiai kaip drabužių ekspertai , o  galiausiai kaip siuntinių pakuotojai  Taip taip, padeda siuntinuką supakuoti ir iki pašto kartu eina.

20150428073109-86259.jpg

Vyrai iš mūsų juokiasi, kad turbūt pačios ir susipirksime „Tie špokai“ drabužius savo vaikams  (juokiasi). Iš tiesų, jų turime daug.  Vaikams jie patinka, nes visiškai nevaržo judesių, yra spalvingi. O mums patinka ne tik dėl šių priežasčių, dar ir dėl to, kad išskalbus drabužiai išlieka pradinės formos ir spalvos, visiškai neišsitampo ir nenublunka. Todėl vaikams drąsiai leidžiame kapstytis po smelį ir čiuožti nuo čiuožyklos 

- Kokius darbus dirbote prieš tai? Ar tai padėjo? Ar žadate grįžti? 

- Turėjome patirties valdiškuose darbuose ir viskas buvo puiku, dirbome širdžiai mielą darbą, tik vienas minusas... nuo 8 iki 17 val, o dažnai būdavo taip, kad visas darbingumas prasidėdavo nuo 22.00 val  Todėl tvirtai žinojome, kad ofisinio darbo nebenorime. Dabar darbo valandų išvis nebėra, kartais dirbame kiaurą parą, net ir miegodamos, nes mintys, idėjos lenda ir į sapnus  

Bet tai yra taip smagu ir gera!  

20150428073926-44818.jpg

- Kaip žadate plėstis - pasiūlyti kažką naujo, o gal kursite "gyvą" parduotuvę?

- Kasdien ieškome naujų potencialių gamintojų, kurie galėtų būti įdomūs mūsų klientui.

Turime minčių tapti atstovais ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse. Iš vieno mūsų gamintojo tokį pasiūlymą jau turime. 

Gyva parduotuvė tikrai bus!  Mintyse ji jau yra, dabar reikia tik lėšų sukaupti, kad mintys virstų realybe.

- Ar svajojote, jog motinystės metu sukursite kokį nors verslą? 

- Prieš motinystę tokių minčių tikrai nebuvo. Matyt, kartu su vaiku gimė naujos ir šviežios idėjos, energija naujai veiklai.

20150428073956-72983.jpg

- Jūsų patarims toms, kurios norėtų kažką daryti savo, bet nežino nuo ko pradėti... 

- Nebijokit pradėti, pasitikėkit savimi, darykit nuoširdžiai, skaitykit knygas, kuo daugiau darysit, tuo daugiau spėsit, siekit savo svajonių – nepalikit jų likimo valiai. Taip, svajonės turi savybę pildytis, bet jei padėsit, tai įvyks greičiau (juokiasi).

 Ačiū už pokalbį!

"Tie špokai" elektroninę parduotuvę rasite www.tiespokai.lt, socialiniame tinkle - www.facebook.com/tiespokai

28. Apr 2015, 18:03

Gražus straipsnis 😀 O šerniukai nerealūs! Norim 😀

Liucyte Liucyte 28. Apr 2015, 13:02

Mergaitiškos suknelės tai labai labai simpatiškos 😀